J. K. , životopis 1242027
Představa o práci
Kde hledám práci
Kostelec nad Labem + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Ekonom Kvalitář Logistik Marketingová komunikace Nákupčí Office manager Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Regionální studia a mezinárodní obchod
2012 – 2015Vysokoškolské
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Marketingová komunikace
2009 – 2012Bakalářské
SOU MH Lysá nad Labem
Operátorka oděvní výroby
1999 – 2003SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 2 měsíce
Ministerstvo průmyslu a obchodu, Praha, Česká republika
Ministerský rada v oddělení metodiky Národního plánu obnovy
duben 2023 – dosud 1 rok a 1 měsíc
Tvorba a rozvoj dotačního programu a stanovování postupů pro využívání prostředků EU; metodická podpora, koordinace a kontrola činností pracovníků oddělení; příprava metodických pokynů, stanovisek; zajištění metodické podpory nad klíčovými činnostmi; spolupráce s auditními subjekty v rámci své činnosti; nastavování a navrhování postupů a procesů týkajících se Národního plánu obnovy; zajišťování činností týkajících se připomínkových řízení v souladu s interní metodikou prostředí.
Brandýský Matýsek z.s.
Projektová manažerka, fundraiserka, koordinátorka akcí
září 2019 – duben 2023 3 roky a 8 měsíců
Oslovování nových dárců, budování a rozvíjení vztahů; vytváření portfolia dárců; příprava a realizace dárcovských kampaní; tvorba a aktualizace fundraisingové strategie; kompletní správa svěřených projektů v oblasti péče o děti; samostatné řízení celých projektů; vedení malého projektového týmu; dohlížení na průběh projektů; pravidelný reporting vedení neziskové organizace; kompletní organizace kulturních akcí pro rodiny s dětmi spolupráce s dalšími firmami a spolky zaměřenými na rodiny s dětmi; spolupráce na zveřejněných článcích - webové stránky, Instagram, Facebook.
Česká republika
Mateřská a rodičovská dovolená/ manažerka rodinných projektů
květen 2014 – srpen 2019 5 let a 4 měsíce
Řízení rodinných setkání a sportovních akcí; podpora individuálního osobního rozvoje prostřednictvím brainstormingu, tvůrčích činností a konzultací; zvládání řízení rizik; zajištění domácího stravování; plánování a organizování rodinného programu; osobní asistence CEO.
Innogy Česká republika
Asistentka
září 2008 – srpen 2019 11 let
Přímá podpora vedoucího oddělení; vedení diáře nadřízeného; organizace jednání; zajištění zápisu při jednáních oddělení; podpora ostatních členů oddělení; příprava reportů pro jednání členů představenstva; práce s tabulkami excel; organizace služebních cest komunikace se zahraničními partnery; komunikace napříč organizačními jednotkami společnosti; správa datové schránky; práce v SAP systému.
Innogy Česká republika
Vedoucí recepce
březen 2007 – srpen 2008 1 rok a 6 měsíců
Zodpovědnost za chod recepce; zodpovědnost za dodržování interních nařízení a pořádku v okolí recepce; spolupráce s manažerem oddělení vedení a motivování zaměstnanců recepce; plánování směn recepčních a hostesek; zařizování provozních záležitostí společnosti; administrativa spojená s chodem recepce.
Innogy Česká republika
Recepční
březen 2005 – únor 2007 2 roky
Přijímání a vítání hostů; vyřizování přijatých hovorů, pošty; zařizování provozních záležitostí společnosti; administrativa spojená s chodem recepce.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)