P. P. , životopis 1131826
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Fakturant/ka HR specialista Office manager Pracovník back office Referent Specialista pro odměňování a benefity Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Pardubice - Fakulta ekonomicko správní
Regionální rozvoj
2010 – 2013Vysokoškolské
Univerzita Pardubice - Fakulta ekonomicko správní
Management podniku
2006 – 2010Bakalářské
Obchodní akademie
Ekonomie a obchod
2002 – 2006SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 7 měsíců
Mateřská dovolená
matka
prosinec 2019 – dosud 4 roky a 7 měsíců
Time management Koordinace Plánování Vzdělávání ve výchově a vzdělání Montessori + další přednášky pro spokojený a správný rozvoj dítěte P-Pink podnikatelský kurz Kurz Pozitivního rodičovství - Ministerstvo zdravotnictví Jiří Halda - jak vést dítě ke zdravé sebehodnotě
Panasonic Automotive Systems Czech, s.r.o.
Personalista
červenec 2019 – červen 2020 1 rok
Náplň práce • Denní komunikace s koordinátory náborových společností • Denní práce se statistikami • Prezentace výsledků náborů na poradách společnosti • Kontrola správnosti mezd • Zodpovědnost za řízení náborů nových zaměstnanců
INTRUM Czech, s.r.o.
Vedoucí exekučního oddělení
červen 2018 – květen 2019 1 rok
Náplň práce • Vedení týmu a kooperace s ostatními odděleními (žaloby, insolvence, provoz) • Komunikace se soudními exekutory, soudy, advokáty a povinnými • Služební cesty napříč republikou • Příprava analýz vývoje odkoupených pohledávek, prezentace výsledků na porady vedení společnosti za oddělení exekucí (práce s excelem) • Příprava podpůrných postupů/procesů na zvyšování inkasa a plnění plánů společnosti
Nebankovní společnost
Inkasní pracovník
leden 2014 – prosinec 2018 5 let
Náplň práce • Správa přidělených pohledávek • Denní komunikace s dlužníky (telefonická, písemná i osobní forma kontaktu) • Denní práce se statistikami • Práce v terénu
Nebankovní společnost
zástupce koordinátora pohledávek
listopad 2012 – květen 2018 5 let a 7 měsíců
Náplň práce • Komunikace s inkasní a obchodní sítí společnosti • Vedení a kontrola externích inkasních pracovníků • Řešení problematiky úseku pohledávek s centrálou společnosti • Zpracování reportů a analýz • Příprava podkladů na porady • Příprava a realizace školení, prezentací a porad
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Kurz Pozitivní rodičovství pod vedením ministerstva školství
únor 2024
Státní zkouška z kancelářského psaní na klávesnici
2006