Foto:  Monika D.
ID: 191877

Monika D.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  32 let


  Aktualizace 27.11.2013
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2003 - 2005
    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Marketing a management
    Bakalářské
    1999 - 2003
    Obchodní a bankovní akademie Karviná, s.r.o. - Evropská studia
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2010 - 2013
    HARTMANN RICO, a.s.
    Marketing , Marketingový analytik
    V oblasti FMCG: Zpracování tržních dat pomocí SAP Business Objectu a to jak dat IMS, tak i dat ze společnosti Nielsen, zpracování grafických podkladů, komunikace s agenturami, účast na řízení smluvního vztahu s externími dodavateli a spolupráce při exekuci ATL podpory pro značku dámské hygieny Ria. Organizace prodejních a propagačních akcí značek Ria a Bel. Průzkum trhu, sběr, třídění, analýza a vyhodnocování informací z trhu. Samostatné vedení výběrového řízení tiskárny. Řízení workflow nového výrobku a návrh vč. realizace databáze v LN. V oblasti hospital business: Zpracování analýz a reportů pomocí SAP Business Warehouse pro potřeby obchodního oddělení, pravidelná kontrola budgetu a reportování, komunikace s agenturami – propagační materiály, katalogy, zákaznické akce, lékařské kongresy a semináře.
    2007 - 2010
    HARTMANN RICO, a.s.
    Doprava, zásobování a logistika , Supply Chain Specialist
    Zajištění dodávek na sklad v rámci svěřeného sortimentu, průběžné sledování stavu zásob, stanovení prognóz, poskytování informací o disponibilitě zboží, spolupráce s obchodním oddělením a marketingem, komunikace s dodavateli, práce na projektech v rámci oddělení.
    2006 - 2007
    TECHNACO CZ, s.r.o.
    Administrativa , Office manager
    Zajišťování chodu kanceláře jednatele společnosti, vyřizování telefonátů, pošty, rezervace ubytování, sledování pohybu na účtu, provádění plateb – Internet banking. Komunikace s mateřskou firmou v Žilině, překlady propagačních materiálů, návodů, informování zákazníků o novinkách a produktech. Zpracování a podpora návrhů marketingových strategií (úzká spolupráce s obchodními manažery), monitoring trhu. Přípravy a korektury smluv. Kontrola podkladů pro Intrastat. Personalistika, zhotovení podkladů pro měsíční zúčtování mezd, výpočet provizí, bonusů apod. Příprava propagačních akcí – veletrhy (AUTOTEC, MSV) + příprava a návrh dárkových předmětů.
    2005 - 2006
    LUMO PLUS, s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    Veškeré asistentské činnosti spojené s chodem kanceláře jednatele společnosti. Péče o klientskou základnu. Poskytování poradenství a informačního servisu. Skladové hospodářství, inventarizace skladu, zpracování podkladů pro účetnictví, fakturace, vedení pokladny. Zkušenost s vedením lidí (3) organizace, plánování cest rozvozů surovin a zboží.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Cestování, četba, sport
  • Trvalé bydliště

    Kabátníkova 2, Město, Brno, 60200

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45