K. M. , životopis 777969
Představa o práci
Kde hledám práci
Kolín + 1 km ochota dojíždět Mapa Nymburk + 1 km ochota dojíždět Mapa Poděbrady + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Dejvice + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Karlín + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Nové Město + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Libeň + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Holešovice + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Chodov + 1 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Brand manager Korektor Marketingová komunikace Office manager Project manager organizačně-ekonomický Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Specialista logistiky Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Podnikání a administrativa, koridor Marketing
říjen 2017 – červen 2020Vysokoškolské
Univerzita Hradec Králové
Management cestovního ruchu
září 2014 – květen 2017Bakalářské
Gymnázium Jiřího z Poděbrad
všeobecné
září 2006 – červen 2014SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 11 měsíců
Te*****.o.
Marketing Specialist
únor 2022 – srpen 2023 1 rok a 7 měsíců
B2B a B2C komunikace; Tvorba a exekuce marketingových kampaní; Tvorba e-mailingu (upsell, technická oznámení, produktová nabídka); Kontrola a oprava SOME příspěvků; Administrativní správa webu; Copywriting a textová korektura; Grafické návrhy tištěných a online marketingových podkladů v komunikaci s grafiky; Vymýšlení, organizace a vyhodnocení soutěží pro zákazníky; Reporting skladových zásob; Back-office zástup
Ma*******.o.
Marketing Coordinator
srpen 2021 – říjen 2021 3 měsíce
Asistentka CMO; Koordinace marketingových aktivit v týmu; Měření úspěšnosti kampaní v Google Analytics; Copywriting; Reporty; Tvorba reporting tabulek v MS Excel; Tvorba prezentací; Registrace společnosti na veletrzích; Koordinace výroby výstavního stánku
Co*******žka
Event Operations Coordinator
duben 2020 – červenec 2021 1 rok a 4 měsíce
Administrativní a logistická koordinace lékařských eventů v Německu; Tvorba registračních www stránek; Poptávka a zajištění hotelů, transferů; Nákup a rozeslání cestovních dokumentů; Budgeting a vyúčtování konečných faktur v SAP; Zajištění právních dokumentů; Reporting; AJ komunikace se zahraničními dodavateli (emailem, telefonicky) - doplňování databáze, obchodní vyjednávání cen; Support finančního oddělení - dohledávání faktur a plateb v SAP; Realizace nového projektu - přechod F2F eventů na virtuální platformu ZOOM v covidu, tvorba, registrace a vedení webinářů
De*****.o.
Marketing Coordinator Internship
září 2019 – březen 2020 7 měsíců
Tvorba a exekuce marketingových kampaní; Příprava podkladů a zpracování marketingových materiálů (tabulky, prezentace, brožury, letáky, videa); Řízení projektů (firemní platforma, návrh designu oblečení); Organizace firemních eventů (interních i externích)
Ma*********.o.
Information Assistant
červen 2018 – červenec 2019 1 rok a 2 měsíce
Informační asistentka v provozu letiště, v každodenním přímém osobním kontaktu se všemi cestujícími; Pomoc s odbavováním cestujících a nákupem letenek, řešení všech požadavků a náhodně vzniklých situací; Denní i noční směny
A+*******.o.
Administration Assistant
květen 2017 – květen 2018 1 rok a 1 měsíc
Administrativní asistentka v účetní firmě; Zpracování faktur a dalších podkladů; Telefonická a emailová komunikace s klienty; Vedení kalendáře a chodu kanceláře
OM*******.o.
Lektor-instruktor
duben 2017 – prosinec 2017 9 měsíců
Výpomoc s plánováním a organizací outdoor eventů po celé ČR
TN*********.o.
Administration Assistant
březen 2016 – prosinec 2016 10 měsíců
Administrativní asistentka logistického centra v Hradci Králové; Zpracování zásilek v logistickém systému; Komunikace s kurýry, klienty a dopravci (emailem i telefonicky)
Jazyky
němčinazačátečník
ruštinazačátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
SAP; Readsoft; Amex; Google Analytics; CRM; WordPress
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Základy digitálního marketingu
Témata: Jak podnikat na internetu, oslovovat zákazníky, sledovat a měřit návštěvnost webu, prodávat produkty a služby
červenec 2022