Foto: Lenka K., DiS., B.A.
ID 1279441

Lenka K., DiS., B.A. 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brušperk + 20 km ochota dojíždět Mapa Frýdek-Místek + 5 km ochota dojíždět Mapa Nový Jičín + 5 km ochota dojíždět Mapa Ostrava + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Michle + 15 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

Vzdělání Bakalářské

Teologický seminář CASD - sociálně - pastorační, teologická

1. Sociálně-vědní (sociální práce, sociologie a psychologie) 2. Pastorační (filosoficko-teologické základy, an

srpen 2006 – červen 2011Bakalářské

COP řemesel a podnikání - Ostrava - Kunčice

Provoz obchodu - Nástavbové studium - vedení obchodu, podnikání, management, marketing, zbožíznalství...

září 1995 – červen 1998SŠ s maturitou

Soš se smíšeným zaměřením - Ostrava - Poruba

Obchodní, podnikatelský + prodavač - 2 roky obchodní podnikatelský obor + 1 rok prodavač smíšeného zboží.

září 1992 – červen 1995Vyučení

Praxe 24 let a 9 měsíců

COUNTRY LIFE S.R.O.

Manažerka personálního oddělení, Koordinátorka ubytovny

prosinec 2022 – dosud 1 rok a 5 měsíců

- Péče o zaměstnance a komunikace se zaměstnanci - Zastřešení a nastavování HR procesů a standardů - Poradenství v personální oblasti, podpora, a spolupráce s top managementem a vedoucími jednotlivých oddělení - Pomoc při řešení i nestardatních problémů - Vyhledávání a přijímání nových zaměstnanců (kompletní nábor včetně pohovorů) - Zaměstnávání pracovníků z EU a třetích zemí - Ukončování pracovních poměrů - Správa firemních benefitů - Spolupráce s externí mzdovou účetní - Práce s docházkovým systémem giriton, - Práce s benefity - Evidence lékařských prohlídek - Komunikace s úřady a jinými institucemi - Odpovědnost za dodržování zákonů v oblasti pracovního práva - Správa a objednávání pracovního oblečení - Správa a koordinace firemní ubytovny - správa HR admnistrativy od A-Z

OSVČ

Svatební designer

2007 – dosud 17 let a 4 měsíce

Tvorba a prodej svatebních doplňků a dekorací, příležitostně aranžmá svateb zejména v modlitebnách, kostelech a místech pro hostinu. Prodej vlastních doplňků na FB (vlastní skupina), Fler, Simira, Sashe a další. Práce na sociálních sítích, vlastní propagace.

COUNTRY LIFE S.R.O.

OFFICE MANAŽERKA, HR, ASISTENTKA GŘ, KOORDINÁTORKA UBYTOVNY

srpen 2013 – listopad 2022 9 let a 4 měsíce

- Koordinátor firemní ubytovny - ubytování hostů, správa ubytovny včetně nákupu zařízení a doplňků apod. - Organizace školení a eventů i na mezinárodní úrovni - Běžná i klíčová administrativa - Zodpovědnost za správu, chod areálu a stáje. - Péče o tuzemské a zahraniční návštěvy - Účast na zahraničních a tuzemských veletrzích včetně přípravy a organizace - Vedení diáře generálního ředitele, předávání a dohlížení na plnění úkolů a termínů ostatních manažerů. - Pomoc generálnímu řediteli s chodem společnosti - Úzká spolupráce s personálním oddělením - Plný záskok v nepřítomnosti personálního ředitele - Komunikace se zaměstnanci, pomoc při řešení problémů, vyhledávání a nábor nových zaměstnanců, správa a výdej firemního oblečení, práce s docházkovým systémem Giriton, práce s benefity a další.

Agentura Allice, NMS, Hello inovation, Mareti s.r.o.

Hosteska, mystery shopping

leden 2003 – prosinec 2020 18 let

Hosteska na promo akcích Mystery shopping – auto salóny, obuv, restaurace, květinářství, koktejlové bary

Prameny Zdraví o.s.

KOORDINÁTORKA REKVALIFIKAČNÍCH KURZŮ

listopad 2012 – srpen 2013 10 měsíců

Lektorská činnost, plánovaní a provoz rekvalifikačních kurzů v oblasti zdravého životního stylu, práce na projektu a propagaci nových kurzů.

Maranatha o.s.

Asistentka ředitele a recepční

leden 2010 – říjen 2012 2 roky a 10 měsíců

Asistentka ředitele, provoz recepce, administrativa sdružení, komunikace s klienty v sociální tísni, podílení se na projektech sdružení, sepisování smluv, BZOP, klíčová i běžná administrativa, péče o návštěvy a další.

Country Life s.r.o.

Asistentka ředitele společnosti

leden 2006 – prosinec 2009 4 roky

- Podpora ředitele společnosti - Práce personalistky - nábor přijímání nových zaměstnanců, pohovory, správa a výdej pracovního oblečení, řešení problémů se zaměstnanci - Spolupodílení se při založení personálního oddělení ve společnosti - Spolupráce s marketingovým oddělením (sjednávání inzercí, veletrhy, výstavy) - Komunikace s obchodními partnery a klienty - Organizace firemních akcí - Komplexní péče o tuzemské a zahraniční návštěvy - Porady a komunikace s manažery jednotlivých oddělení, práce - Podpora a spolupráce s top managementem

OSVČ

LEKTORKA A ZPROSTŘEDKOVATELKA AU-PAIR POBYTŮ

leden 2002 – prosinec 2004 3 roky

Kurzy angličtiny pro děti a zprostředkovávání Au-pair pobytů v Evropě.

7. ZŠ ve Frýdku - Místku

Učitelka na ZŠ

říjen 2002 – červen 2003 9 měsíců

Učitelka anglického jazyka, a třídní učitelka 4. třídy - záskok za mateřskou

7. ZŠ ve Frýdku - Místku

Učitelka na ZŠ

září 1999 – červen 2001 1 rok a 10 měsíců

Učitelka anglického jazyka, hudební výchovy, výtvarné výchovy a pracovního vyučování 4., 5. a 6. ročníku.

Amin's Family /přes Student agency

Au-pair

únor 1999 – srpen 1999 7 měsíců

Péče o děti a pomoc v domácnosti

Jazyky

italštinazačátečník

ruštinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingZačátečník

Google AdsZačátečník

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Úprava fotekPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Docházkový systém Giriton

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Manažerská akademie

Školení pro top management v rámci společnosti. Roční kurz.

duben 2009

Kurz pro asistentky

školení pro asstentky v administrativě

2009

Poradce zdravého životního stylu

Rekvalifikační kurz s osvědčením

červen 2005

Zájmy

Hudba, cestování, běh, kreativní tvorba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45