Foto: Jana D.
ID 791224

Jana D. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Pardubice + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Polabská soukromá obchodní akademie, Pardubice

Obchodní akademie (Bankovnictví)

září 1994 – květen 1998SŠ s maturitou

Praxe 26 let a 3 měsíce

Léčebné lázně Bohdaneč

Manažerka marketingu

prosinec 2023 – dosud 6 měsíců

Má náplň práce je vedení marketingového týmu. Podílím se na tvorbě vizuální koncepce lázní. Přípravě, koordinaci a implementaci marketingových kampaní a jsem odpovědná za jejich náplň a realizaci. Zpracovávám marketingové strategie, včetně příprav a odpovědnosti za rozpočty jednotlivých kampaní a výběru a nákupu médií. Zajišťuji kompletní tvorbu firemních POS materiálů, včetně psaní textů (příprava a tvorba newsletteru v Mailchimpu, bannery, CRM dopisy). Na starost mám zajištění firemních eventových akcí (konference, večírky, akce pro zaměstnance, veletrhy) a výrobu reklamních předmětů a vánočních dárků pro obchodní partnery. Vytvářím materiály pro firemní komunikaci (merkantilie) a POS materiálů (letáky, katalogy) jak pro zákazníky, tak i pro obchodní zástupce. Připravuji FB příspěvky a kampaně. Zajišťuji obsah a vzhled webových stránek. Na starosti mám komunikaci se zákazníky přes digitální média. Kontroluji dodržování standardů značky, včetně správného užití loga, barevnosti a dalších grafických prvků vycházejících z grafických manuálů. Pravidelně se účastním porad s vedením společnosti a předávám informace o stavu jednotlivých projektů a aktivit marketingového oddělení včetně reportingu o aktuální situaci na trhu, vývoje trhu, aktivit konkurence a dalších příležitostí. Zajišťuji výběrová řízení na dodavatele a jednání s nimi, včetně vedení finanční agendy (objednávky, faktury, atd...).

Solight Holding, s.r.o.

Marketingový specialista

červen 2021 – prosinec 2023 2 roky a 7 měsíců

Moje náplň práce je koordinace a implementace široké škály aktivit souvisejících s rozvojem povědomí o značce a podporou obchodu, se zaměřením převážně na B2B segment. Plánování, příprava, koordinace, monitorování a administrace POSM aktivit. Příprava a koordinace eventů, výstav a firemních akcí. Zajištění reklamních předmětů a vánočních dárků. Tvorba firemních POS materiálů (letáky, katalogy,..). Kompletní tvorba materiálů pro firemní komunikaci, včetně psaní textů. Komunikace se spotřebiteli přes digitální média. Správa FB a webových stránek pro komunikaci se spotřebiteli. Zajištění grafických prvků pro potřeby materiálů a reklamy. Příprava a aktualizace prezentací a materiálů pro obchodní týmy. Pravidelné informování nadřízeného o stavu jednotlivých projektů a aktivit. Tvorba a realizace strategií pro různé prodejní kanály. Vytváření a provádění marketingových strategií značky. Příprava a správa rozpočtů pro kampaně, včetně nákupu médií. Zajištění dodržování standardů značky, včetně kontroly loga, barevnosti a dalších aspektů.

Pardubický pivovar a.s.

Marketing specialist

srpen 2020 – 2021 1 rok a 5 měsíců

Hlavní náplní práce je rozvoj a podpora obchodu (POSM, aktivity, reklamní předměty). Plánování, příprava, koordinace, monitorování, vyhodnocování a administrace BTL aktivit, tailor made promotions, programů zaměřených na podporu intenzity prodeje (same store sales), vizibility, uvedení nových výrobků na trh. Plánování, příprava a zajišťování designu, produkce a distribuce standardních, nadstandardních i promočních POS a POP materiálů. Komunikace se spotřebiteli skrz digitální media, správa FB profilu a webových stránek. Kontrola exekuce aktivit a kvality využívání POS a POP materiálů v terénu. Sledování a analyzování aktuální situace na trhu, vývoje trhu, aktivit konkurence, identifikace příležitostí a rizik v prodeji našich značek. Zajištění grafických podkladů (polepy, letáky, plakáty, bannery, inzerce, BB,...). Příprava a aktualizace prezentačních a podpůrných materiálů pro obchodní týmy. Pravidelná komunikace s obchodními týmy a dalšími odděleními. Pravidelné reportování o stavu jednotlivých aktivit/ projektů manažerovi. Tvorba a realizace podpory prodeje ON trade/OFF trade. Spolupráce na přípravě a realizace strategických a operativních plánů pro daný prodejní kanál. Zpracování marketingových strategií. Kompletní tvorba firemních POS materiálů, psaní textů (firemní časopis, bannery,...). Příprava a odpovědnost za rozpočty kampaní, včetně nákupu médií. Správa a dodržování brand booku značek (kontrola správnosti loga, barevnosti, použití,...)

PROFI CREDIT Czech, a.s.

Marketing Communication Specialist

listopad 2017 – květen 2020 2 roky a 7 měsíců

Hlavní náplní mé práce je příprava marketingových kampaní, odpovědnost za jejich náplň a realizaci. Zpracování marketingových strategií. Kompletní tvorba firemních POS materiálů, psaní textů (mailingy, bannery, CRM dopisy,...). Příprava a odpovědnost za rozpočty kampaní, včetně nákupu médií, koordinace PR, řízení marketingových aktivit a projektů v obchodní síti. Na starost mám i zajištění firemních eventových akcí (konference, večírky, akci pro zaměstnance centrály, atd..), Dále jsem zodpovědná za nákupu a vedení skladu s reklamními předměty. Spolupracuji s grafickými studii, tiskárnami a dalšími odděleními na centrále a mimo centrálu (komunikace s obchodní sítí firmy). Zajišťuji výběrová řízení na dodavatele a jednání s nimi, včetně vedení finanční agendy (objednávky, faktury, atd...).

MAXX Creative, s.r.o., Pardubice

Account Manager - media, reklama

únor 2007 – říjen 2017 10 let a 9 měsíců

Mojí činností bylo reklamní a marketingové poradenství, odpovědnost za rozvoj marketingových strategií klientů, odpovědnost za rozpočty a náplně kreativních kampaní, přímá odpovědnost za nákup médií, řízení marketingových aktivit a projektů. Zajištění eventových akcí pro klienty, kooperace v grafickém studiu a IT oddělení, jednání s dodavateli, vedení finanční agendy - objednávky, faktury, zajištění komplexních služeb pro klienta (grafické zpracování a DTP sazba katalogů, DL skládaček, letáků, firemních časopisů, předtisková příprava, zajištění korektur a překladů do cizích jazyků, tisk). Jedni z mých významných klientů: Magistrát města Pardubice, FOXCONN CZ, PETROF, ELDIS Pardubice, CZ STAVEBNÍ HOLDING, Kardiologické centrum AGEL, Obchodní centru GRAND.

Studio Press, s.r.o., Pardubice

Obchodní zástupce

2004 – 2007 3 roky a 6 měsíců

Tiskárna, nakladatelství, reklamní studio. Vyhledávání nových obchodních partnerů, kalkulace, zajištění komplexní služby v oblasti tisku a reklamy.

ČSOB, a.s., pobočka Praha

Bankovní úřednice

2001 – 2004 3 roky a 6 měsíců

Zajištění provozu na přepážce, obsluha klientského servisu, vyhledávání nových obchodních aktivit.

Raiffeisen stavební spořitelna, a.s., pobočka Hradec Králové

Bankovní úřednice

1999 – 2001 2 roky a 6 měsíců

Zajištění provozu na přepážce, zpracování úvěrové dokumentace pro obecní úřady a občany.

Sdružení Odyssea, s.r.o., Pardubice

Účetní

1998 – 1999 1 rok a 6 měsíců

Zpracování účetnictví pro firmy.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

E-mail marketingPokročilý

Google AnalyticsPokročilý

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Adobe Acrobat Pro 9

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Školení online copywritingu

Kurz byl zaměřen na základní princip psaní textů na web, na klíčová slova, jak a kde je hledat, jak s nimi (ne)pracovat, jak vystavět atraktivní titulek, jaké informace a v jaké podobě patří na hlavní stránku webu, základy pro SEO. Naučila jsem se přemýšlet nad obsahem, celkovou kvalitou a jeho přínosem. Získala jsem pevnější základy a jasnější představu, jak pracovat s texty, aby byli pro firmu přínosem, staly se atraktivnější a s lepším zacílením na naší cílovou skupinu.

prosinec 2019

Moderní marketingová komunikace a propagace

Kurz byl zaměřen na: jak tvořit komunikační strategii pro reklamu jak tvořit komunikační strategii pro PR jak pracovat s kreativním konceptem jak naplánovat mediální prostor pro reklamní kampaň jak tvořit marketingové, reklamní a PR texty jak komunikovat na sociálních sítích jak najít a vybrat komunikační agenturu a řídit její práci Podrobně jsem se seznámila s technikami účinné propagace a reklamy, dozvěděla jsem se, jak sestavit účinný komunikační plán, formulovat klíčová sdělení a současně jak postupovat podle nejnovějších trendů v propagaci.

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2018

Zájmy

Mám ráda dlouhé procházky v přírodě, ráda lyžuji, plavu a nejraději mám cestování.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45