Není foto: K. K.
ID 1254909

K. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Evropský polytechnický institut, s.r.o. Kunovice

Finance a daně

2005 – 2008Bakalářské

Stredná priemyselná škola v Dubnici nad Váhom

Strojírenství - Grafické systémy

1991 – 1996SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 11 měsíců

Re*****.o.

Manažerka hotelu

2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců

• Housekeeping • Front office • Správa budovy a revizí, technické zajištění provozu • Tvorba balíčků a akcí • Prozákaznický servis, reklamace, stížnosti • Personalistika, nábor zaškolování nových zaměstnanců a zpracování mez • Pravidelné vedení porad, příprava prezentací a návrhů • Příprava podkladů ekonomickému oddělení, fakturace • Vedení skladového hospodářství, komunikace a výběr dodavatelů, objednávky

Fo*********.s.

HR manažer, mzdová účetní

2022 – 2023 1 rok a 6 měsíců

• Zpracování docházek • Kompletní zpracování mez (Pamica) (cca 150 zaměstnanců / 3 společnosti) • Vedení dokumentace, BOZP, školení • Aktivní hledání nových zaměstnanců, vedení výběrových řízení • Komunikace s úřady (CZ a SK), zpracování exekucí a insolvencí • Pojištění hmotného a nehmotného majetku, vyřizování pojistných událostí

pu*****.o.

Manažerka provozu

2013 – 2022 9 let a 6 měsíců

• Komunikace se zákazníky, návrh řešení jejich požadavků • Vypracování cenových nabídek a kalkulací • Vedení pracovních skupin, dohled nad realizací zakázek • Vedení výběrových řízeni a zaškolování zaměstnanců • Vyřizování pojistných událostí • Dohled při stavbě a práci na lešení, řízení pracovních plošin • Skladové hospodářství, objednávky

Ne*****.o.

Obchodní zástupce

2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců

• komunikace se zákazníky • zpracování nabídek a dohled nad jejich realizací • vyhledávání nových obchodních příležitostí • spolupráce s externími dodavateli

CA*********ngů

Obchodní zástupce

2000 – 2003 3 roky a 6 měsíců

• Komunikace s dlužníky • Nacenění odebraných předmětů leasingů (servisní prohlídky, znalecké posudky) • Zajištění přepisu vozidel, pojištění • Tvorba prodejních nebo leasingových smluv • Ověřování bonity klienta • Administrativní agenda

Ta*******ost

Obchodní zástupce

1999 – 2000 1 rok a 6 měsíců

• Navazování spolupráce s dodavateli a obchodními partnery • Vypracování finančních a pojistných nabídek • Ověřování bonity klienta • Tvorba leasingových smluv • Komunikace s vedením firmy, účast na poradách

AR*******ost

Samostatný odborný pracovník

1998 – 1999 1 rok a 6 měsíců

• komunikace se zákazníky • Tvorba leasingových smluv • Administrativní agenda

Fo*****.o.

Asistentka v leasingové společnosti

1996 – 1998 2 roky a 6 měsíců

• Domlouvání schůzek • Zpracování vytvořených smluv • Účast na veletrzích a propagačních akcích • Administrativa

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

PohodaPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

rezervační systém Previo

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

sport, cestování, ruční práce, vaření, čtení, osobní rozvoj, péče o zdraví…

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45