K. K. , životopis 1254909
Představa o práci
Kde hledám práci
Brno + 20 km ochota dojíždět Mapa Hodonín + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha + 20 km ochota dojíždět Mapa Slovensko
Chci pracovat jako
HR ředitel / manažer Leasingový specialista Office manager Project manager organizačně-ekonomický Project manager v bankovnicví Provozní ředitel / manažer Ředitel / manažer hotelu Ředitel / manažer kvality Ředitel / manažer nákupu Vedoucí odboru / oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Evropský polytechnický institut, s.r.o. Kunovice
Finance a daně
2005 – 2008Bakalářské
Stredná priemyselná škola v Dubnici nad Váhom
Strojírenství - Grafické systémy
1991 – 1996SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 10 měsíců
Re*****.o.
Manažerka hotelu
2023 – dosud 1 rok a 10 měsíců
• Housekeeping • Front office • Správa budovy a revizí, technické zajištění provozu • Tvorba balíčků a akcí • Prozákaznický servis, reklamace, stížnosti • Personalistika, nábor zaškolování nových zaměstnanců a zpracování mez • Pravidelné vedení porad, příprava prezentací a návrhů • Příprava podkladů ekonomickému oddělení, fakturace • Vedení skladového hospodářství, komunikace a výběr dodavatelů, objednávky
Fo*********.s.
HR manažer, mzdová účetní
2022 – 2023 1 rok a 6 měsíců
• Zpracování docházek • Kompletní zpracování mez (Pamica) (cca 150 zaměstnanců / 3 společnosti) • Vedení dokumentace, BOZP, školení • Aktivní hledání nových zaměstnanců, vedení výběrových řízení • Komunikace s úřady (CZ a SK), zpracování exekucí a insolvencí • Pojištění hmotného a nehmotného majetku, vyřizování pojistných událostí
pu*****.o.
Manažerka provozu
2013 – 2022 9 let a 6 měsíců
• Komunikace se zákazníky, návrh řešení jejich požadavků • Vypracování cenových nabídek a kalkulací • Vedení pracovních skupin, dohled nad realizací zakázek • Vedení výběrových řízeni a zaškolování zaměstnanců • Vyřizování pojistných událostí • Dohled při stavbě a práci na lešení, řízení pracovních plošin • Skladové hospodářství, objednávky
Ne*****.o.
Obchodní zástupce
2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců
• komunikace se zákazníky • zpracování nabídek a dohled nad jejich realizací • vyhledávání nových obchodních příležitostí • spolupráce s externími dodavateli
CA*********ngů
Obchodní zástupce
2000 – 2003 3 roky a 6 měsíců
• Komunikace s dlužníky • Nacenění odebraných předmětů leasingů (servisní prohlídky, znalecké posudky) • Zajištění přepisu vozidel, pojištění • Tvorba prodejních nebo leasingových smluv • Ověřování bonity klienta • Administrativní agenda
Ta*******ost
Obchodní zástupce
1999 – 2000 1 rok a 6 měsíců
• Navazování spolupráce s dodavateli a obchodními partnery • Vypracování finančních a pojistných nabídek • Ověřování bonity klienta • Tvorba leasingových smluv • Komunikace s vedením firmy, účast na poradách
AR*******ost
Samostatný odborný pracovník
1998 – 1999 1 rok a 6 měsíců
• komunikace se zákazníky • Tvorba leasingových smluv • Administrativní agenda
Fo*****.o.
Asistentka v leasingové společnosti
1996 – 1998 2 roky a 6 měsíců
• Domlouvání schůzek • Zpracování vytvořených smluv • Účast na veletrzích a propagačních akcích • Administrativa
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
PohodaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
rezervační systém Previo
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)