Z. K. , životopis 546962
Představa o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 1 km ochota dojíždět Mapa Nový Bydžov + 30 km ochota dojíždět Mapa Lázně Bělohrad + 1 km ochota dojíždět Mapa Jičín + 1 km ochota dojíždět Mapa Hořice (okres Jičín) + 1 km ochota dojíždět Mapa Poděbrady + 10 km ochota dojíždět Mapa Praha-Libeň + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Staré Město + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Nové Město + 1 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Delegát cestovní kanceláře Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní ředitel/manažer Office manager Referent Specialista logistiky Specialista pro rozvoj a vzdělání Supply Chain Specialist Vedoucí odboru / oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Pardubice
Kulturní dějiny (Bc.) a Gender Studies (Mgr.)
2000 – 2005Vysokoškolské
Jednoletý kurz Anglického jazyka
Anglický jazyk
1999 – 2000Základní
VOŠ cestovního ruchu
Průvodcovská činnost v cestovním ruchu
1996 – 1999Vyšší odborné
Střední ekonomická škola v Novém Bydžově
Podnikání a služby
1992 – 1996SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 7 měsíců
Ja********* o.
MANAŽER ZAHRANIČNÍHO OBCHODU Import + export
září 2022 – prosinec 2023 1 rok a 4 měsíce
Obchodní činnost zaměřená na import motocyklů a náhradních dílů značky Jawa (Indie, Čína). Koordinace obchodního případu, řešení dodavatelského řetězce. Řízení přepravních a logistických záležitostí, administrativní agenda spojená s železniční, námořní a leteckou přepravou. Spolupráce se spedičními firmami, analýza cenových nabídek v poměru rychlost a cena. Řešení a vyhodnocení reklamací jednotlivých dílů se zahraničními partnery. Pojištění jednotlivých druhů přeprav (Generali). Interní komunikace s účetním oddělením - fakturace, spolupráce s celním deklarantem - zařazení celních HS kódů. Organizace a plánování exportních expedic. Vytváření a vedení exportní dokumentace. Komunikace se zahraničními partnery email - anj.
B2*******aha
Export manager + Office manager (Business Assistant of managing directors)
září 2018 – prosinec 2021 3 roky a 4 měsíce
Samostatné a kompletní vedení logistického oddělení spojené s přepravou masokostní moučky do Nigérie. Poskytování plné administrativní a organizační podpory 2 jednatelům při správě jejich kalendářů, koordinaci a plánování schůzek, zajišťování služebních cest (letenky) a úkolů ad hoc. Řízení a zodpovědnost za všechny logistické operace při zajištění námořní a pozemní přepravy v návaznosti na výrobu zboží. Vytváření časových plánů. Komunikace s českými i zahraničními dodavateli. Příjem firemních nabídek, zpracování objednávek až po vznik zakázky, komunikace se zákazníkem o případných změnách specifikace a dodacích lhůtách, kontrola podkladů pro expedici zboží, analýzy nabídek speditérů. Zajištění hladkého průběhu dokumentů např. zdravotní certifikát, veterinární kontrola, certifikát o analýze. Úzká spolupráce s účetním oddělením - fakturace (program Pohoda) komunikace s bankami - zejména v otázce sestavení a kontroly dokumentárních akreditivů. Zajištění dodržování mezinárodních obchodních předpisů.
Mě*********a 2
Asistentka místostarostky pro bytovou politiku (Praha 2) + okrajově kulturu
listopad 2014 – říjen 2018 4 roky
Zajištění chodu kanceláře, podkladů a materiálů pro jednání zástupkyně starostky pro bytovou politiku. Vedení diáře a organizování schůzek sekretariátu, evidence a vyřizování pošty, práce v e-spisu, analýza materiálů pro potřeby místostarostky, kontrola úkolů a termínu Rady a Zastupitelstva. Spolupráce se správními firmami a také s bytovým, majetkovým, právním a personálním oddělením. Kontrola kupních smluv pro bytové jednotky po jejich obsahové stránce a její úplnosti v otázce odkupu městských bytů. Komunikace s katastrálním úřadem, Magistrátem hl. m . Prahy.
Na********* o.
Logistic Manager
únor 2012 – červen 2013 1 rok a 5 měsíců
Hlavní náplní této obchodní společnosti byla specializace na nákup a přepravu mražených ryb (Alaska Polock). Zřízení české franšízy ruské společnosti BAMR. Komunikace s ruskou centrálou - zejména spolupráce při zajišťování certifikátů pro lov ryb, komunikace s korejským přístavem Busan, komunikace s německým přístavem Bremerhaven, chladírnami, vedení agendy objednávek. Zajištění námořní přepravy tzv. reeferů do hlavních evropských přístavů. Vytváření časových plánů, plánování přepravy pozemní i námořní, řízení veškerých logistických a distribučních procesů. Tvorba statistik a reportů .
UPS
Ocean Freight Agent
červen 2009 – květen 2011 2 roky
Přijímání objednávek, zajišťování pozemní a námořní přepravy, denní komunikace s UPS kolegy napříč světem, zejména pak s přístavy Bremerhaven, Hamburg. Komunikace s rejdařskými společnostmi, cenové analýzy, fakturace, zajišťování exportních, importních zásilek, fakturace celních výměrů, zajištění certifikátů AMS, ISF, AIG.
Su*******td.
Asistentka japonského generálního ředitele Praha
červen 2007 – květen 2009 2 roky
Pracovní pozice vyžadovala profesionální a reprezentativní vystupování zejména při jednání s našimi obchodními partnery (překlady z a do anj). Vzhledem k velké vytíženosti mého nadřízeného jsem koordinovala a plánovala schůzky, organizovala služební cesty a s tím souvisejících náklady. Pozice dále pak vyžadovala správu kalendáře manažera, zápisy z porad, koordinaci skladových zásob v rámci vybavení kalendáře, ad hoc. administrativní úkoly, pravidelný reporting japonské centrále, přefakturaci firmě UPS. Dále jsem se zaměřovala na prodej, rozvoj a posilování stávajících vztahů s českými obchodními partnery v oblasti logistiky, připravovala účetní podklady pro firmu Deloitte, sestavovala cost, sales a bank reporty, denně komunikovala v ANJ. Kontrakt na dobu určitou.
Je*******ace
Delegát, průvodce, administrativní asistentka
2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců
Vedení reklamních kampaní, sestavení knižních průvodců (Evropa), brožur a letáků, technický průvodce na cestách do zahraničí, zajištění služeb týkající se ubytování, stravování, dopravy - jak administrativně, tak realizačně na místě, překlady ANJ, NJ. Delegát v Rakousku, Maďarsku, Švýcarsku.
To***** o.
Obchodní referent
září 2004 – listopad 2004 3 měsíce
Během studií na VŠ (pátý ročník) jsem byla oslovena, abych pracovala na pozici obchodní asistentka. Zadávala jsem data do programu, komunikovala se zahraniční klientelou, objednávala, fakturovala, informovala zákazníky o možné instalaci garážových průmyslových vrat.
Jazyky
italštinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Jsem komunikativní, spolehlivá, zodpovědná a organizačně schopná. Můj profesní profil je víceoborový. Mám pracovní zkušenosti tedy jako personální a obchodní asistentka v korporátní, soukromé a státní sféře, ale zkušenosti s vytvořením samostatného logistického oddělení z pozice delegujícího manažera. Mou silnou stránkou jsou především organizační schopnosti, které jsem využila zejména v oblasti zahraničního obchodu (logistika export + import), ale také jako průvodce a delegát cestovního ruchu. Ráda bych pracovala dále v oblasti obchodu se zaměřením na mezinárodní trhy s využitím anglického či německého jazyka. Mám vystudovanou i ekonomickou školu, proto se určitě nebráním i i jiným pracovním příležitostem. Mohu pracovat jako administrativní asistentka, Office manager. Orientuji se i v oblasti nemovitostí. Dále mohu nabídnout profesní znalosti i z oblasti cestovního ruchu. Vzhledem k mému oboru na VŠ se také nebráním místu učitelky - dějepis, zeměpis a další. Mluvím anglicky a německy. Místo pracovního výkonu Nový Bydžov, Poděbrady, Hradec Králové, Hořice, Jičín. Nebo Praha 1,2, 8 (Libeň, Palmovka) Možný pracovní nástup ihned 2024, nebo dle dohody.
Kurzy
Starožitník
říjen 2020
Kurz asertivní komunikace Praha
listopad 2010
Kurz týmové spolupráce Praha
květen 2010
Excel mírně pokročilý
duben 2010