Není foto: R. U.
ID 643330

R. U.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Lanškroun + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola textilní

tkalcovství

1987 – 1991SŠ s maturitou

Praxe 31 let a 9 měsíců

Aramark s.r.o.

Manager firemního stravování

leden 2021 – říjen 2023 2 roky a 10 měsíců

- Zajištění komplexních stravovacích služeb včetně kantýny - nákup, skladové hospodářství, hospodaření -operativní řešení havarijních a nečekaných situací - vedení zaměstnanců, organizace jejich práce - personální činnost - smlouvy, podklady k výplatám, dohody, neschopenky... - zajištění a znalost předpisů HCCP, BOZP, PO, hygiena - nábor nových zaměstnanců - zajištění hladkého chodu celého procesu - komunikace s klienty - sestavováni jídelních lístků, normování jídel, vedení skladu - objednávky zboží a materiálu a vedení skladové evidence - pravidelný reporting - hlášení, statistiky, přehledy, výsledky

Komfi Lanškroun

Referent nákupu

červen 2019 – listopad 2020 1 rok a 6 měsíců

-objednávky zboží a materiálu -poptávky -porovnání cen zboží a materiálu -příjemky, výdejky, průběžky -fyzický příjem zboží, kontrola a zařazení k zakázce -inventury skladů

Sodexo s.r.o.

Manažer restaurace

leden 2016 – květen 2019 3 roky a 5 měsíců

- Zodpovědnost za chod a výsledky provozu - Řízení, koordinace a kontrola nastavených procesů - Optimalizace nákladů - Personální činnost (smlouvy, dohody, neschopenky…) - Plánování směn zaměstnanců (33 lidí) - Příprava podkladů pro výplaty, zpracování výplat zaměstnanců - Plánování, objednávky, skladový systém - Dodržování předpisů HCCP, BOZP, OOP, PO - Komunikace s klientem i hosty restaurace a hledání optimálního a ekonomického řešení - Proaktivní, spolehlivý a zodpovědný přístup k práci

Argot s.r.o. Česká Třebová

Obchodní zástupce

březen 2010 – leden 2016 5 let a 11 měsíců

objednávky zboží, prodej zboží - péče o stávající zákazníky - akvizice, poradenská činnost - zpracování nabídek - komunikace s obchodními partnery od prvotního kontaktu až po realizaci prodeje - konzultace se zákazníky - administrativa spojená s pozicí obchodního zástupce - reporting

GAPA s.r.o. Vamberk

provozní vedoucí

duben 2009 – únor 2010 11 měsíců

zajištění chodu 3 provozoven a 14ti zaměstnanců - zajištění objednávek, kontrola objednávek, skladové hospodářství - inventury zboží a tržeb, mzdy a hodnocení výsledků - komunikace se zákazníky

Kadeřnický velkoobchod T. Drobný Náchod

obchodní zástupce

2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců

objednávky zboží, prodej zboží - péče o stávající zákazníky - akvizice, poradenská činnost - zpracování nabídek - komunikace s obchodními partnery od prvotního kontaktu až po realizaci prodeje - konzultace se zákazníky - administrativa spojená s pozicí obchodního zástupce - reporting

Artel Doležal s.r.o. Třebechovice p.Orebem

obchodní zástupce

2004 – 2008 4 roky a 6 měsíců

objednávky zboží, prodej zboží - péče o stávající zákazníky - akvizice, poradenská činnost - zpracování nabídek - komunikace s obchodními partnery od prvotního kontaktu až po realizaci prodeje - konzultace se zákazníky - administrativa spojená s pozicí obchodního zástupce - reporting

p. Mihulka Kostelec n.O. a Hotel Praha Potštejn

provozní vedoucí

2002 – 2004 2 roky a 6 měsíců

zajištění chodu dvou provozoven a zaměstnanců - zajištění objednávek, kontrola objednávek, skladové hospodářství - inventury zboží a tržeb, mzdy a hodnocení výsledků - komunikace se zákazníky

Vrátilová V. Vamberk

Obchodní zástupce

1999 – 2002 3 roky a 6 měsíců

objednávky zboží, prodej zboží - péče o stávající zákazníky - akvizice, poradenská činnost - zpracování nabídek - komunikace s obchodními partnery od prvotního kontaktu až po realizaci prodeje - konzultace se zákazníky - administrativa spojená s pozicí obchodního zástupce - reporting

Cejpková A. Vamberk a MAJA s.r.o. Rychnov n.Kn.

Expedient

1992 – 1999 7 let a 6 měsíců

- příjem materiálu, vychystání výroby, kontrola výroby - příprava zboží k expedici (balení zboží, kontrola a vyskladnění) - administrativa s tímto spojená

Jazyky

ruštinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

OSS

Osobnostní rozvoj

duben 2023

Zájmy

Plavání, jízda na kole, lyžování, šití, četba, výtvarné umění

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45