Není foto: V. V.
ID 837476

V. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Litvínov + 20 km ochota dojíždět Mapa Most + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium T.G. Masaryka Litvínov

Gymnázium (osmileté všeobecné)

září 2002 – červen 2010SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 7 měsíců

Ascorium Most s.r.o.

Logistik

duben 2021 – dosud 3 roky a 1 měsíc

nákup surovin, materiálů a služeb - vedení skladové evidence v účetním systému SAP; průzkum trhu v oblasti nákupu; poptávková řízení na dodavatele, jejich hodnocení a návrhy na uzavření smluv; plánování nákupu surovin - jejich objednávky, evidence a realizace nákupu; zodpovědnost za realizaci přepravy surovin ... zajištění dodávek výrobků a zboží zahraničním zákazníkům – mezi mé přidělené zákazníky patřilo např. BMW AG, Dr. Schneider (nyní součást SMRC) dodávající interiérové díly přímo pro VW, Grupo Antolin – zajišťující dodávky pro Renault ... sestavování operativních, týdenních a měsíčních plánů výroby za pomoci využití vlastního plánovacího programu Production Planning Tool na jehož vývoji jsem se aktivně podílela spolu s kolegy z Belgie

Český rybářský svaz, z.s., Místní organizace Most

Asistentka - částečný úvazek

červen 2019 – prosinec 2020 1 rok a 7 měsíců

administrativa, žádosti o dotace, příprava smluv, evidence, prodej povolenek a členských známek

Icopal Vedag CZ s.r.o.

Provozní manažer - manažer nákupu a logistiky (exportu)

červen 2017 – únor 2018 9 měsíců

nákup surovin, materiálů a služeb po vyhodnocení všech konkurenčních nabídek; zajištění dodávky výrobků a zboží sesterským podnikům koncernu; spolu s celým logistickým oddělením projednávání a vyřizování objednávek a řešení požadavků zahraničních odběratelů; spravování veškerých smluv - nájemní, pojistné, leasingové, na nákup surovin a materiálů pro výrobu, nákup služeb, dodávky energií, likvidace odpadů...; příprava a vedení správních řízení s orgány státní správy (ČIŽP, Stavební úřad apod.); správa vozového parku zaměstnavatele; vedení evidence a zajišťování periodických školení všech zaměstnanců; vedení agendy dle ADR; kalkulace výrobků; zpracování EKOKOM ...

Icopal Vedag CZ s.r.o.

Obchodní referentka - nákup a prodej

leden 2016 – květen 2017 1 rok a 5 měsíců

zodpovědnost za zajištění surovin a obalů pro výrobu; zodpovědnost za realizaci přepravy surovin; vedení skladové evidence v účetním systému; průzkum trhu v oblasti nákupu; poptávková řízení na dodavatele, jejich hodnocení a návrhy na uzavření smluv; plánování nákupu surovin - jejich objednávky, evidence a realizace nákupu; nákup služeb opravárenského, investičního i neinvestičního majetku; zodpovědnost za zajištění přepravy surovin; sestavování operativních, měsíčních a ročních plánů výroby i prodeje; kalkulace výrobků; reklamace; zpracování podkladů pro podnikatelský plán; zpracování EKOKOM; prodej hydroizolačních asfaltových pásů

INNO-COMP BOHEMIA, s.r.o.

Referentka nákupu a logistiky

srpen 2013 – prosinec 2015 2 roky a 5 měsíců

objednávky materiálu pro plynulý chod výroby, kontrola skladových zásob, inventorizace, hodnocení dodavatelů, zajišťování technických DataSheetů a materiálových listů a jejich archivace, evidence ISO certifikace dodavatelů, měsíční zprávy, evidence, kontrola materiálu

SIMONA Plast - Technik s.r.o.

Asistentka na účetním oddělení

červen 2012 – září 2012 4 měsíce

administrativa účetnictví archivace

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

ERP a účetní software

SAPZkušený

Další programy a počítačové znalosti

IFS (ERP systém podobný SAP) ; Lotus Notes ; WMS - správa skladového systému ; Ariba + APURA (Microsoft teams aplikace) - objednávkový systém zaměstnavatele

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Školení o přepravě dle ADR

školení osoby podílející se na přepravě nebezpečných věcí dle Dohody ADR

listopad 2023

seminář EKO-KOM

znalost obalového zákona, činnost EKO-KOM, struktura čtvrtletního výkazu o produkci obalů

duben 2017

seminář o normě ISO 9001:2015

zlepšování procesů, organizace zaměřená na zákazníka

březen 2015

Zájmy

turistika, pečení, knihy, pubquiz

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45