Pavlína T. 47 let , životopis 1267422
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Čakovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Správce vozového parku Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Rodinná škola Neratovice
ekonomicko-správní zaměření
1993 – 1997SŠ s maturitou
Praxe 26 let a 6 měsíců
Česká národní banka
odborný referent sekretariátu + asistentka ředitele
září 2000 – únor 2024 23 let a 6 měsíců
• měla jsem spolu s kolegou nebo kolegyní na starosti vedení kalendáře a programu ředitele sekce, náměstka sekce a ředitelů odborů včetně zajištění pracovních cest, zasedacích místností a občerstvení na jednání, • připravovala jsem zápisy z porad vedení a podílela se na finalizaci a formátování materiálů pro jednání bankovní rady, • zaštiťovala jsem vedení a kontrolu docházky celé sekce v příslušném systému, • evidovala a vyřizovala jsem fyzickou i elektronickou poštu a datové zprávy celé sekce o zhruba 300 lidech ve spisové službě, včetně archivace, • zajišťovala jsem administrativní podporu celé sekce (objednávání kancelářských pomůcek, propagačního materiálu apod.) a rovněž jsem spolupracovala s mimopražskými pracovišti v rámci celé České republiky, • spravovala jsem majetek sekce včetně pravidelné inventarizace, • podílela jsem se na zajištění seminářů a odborných kurzů na školení na padělky, • podílela jsem se na spolupráci se Státní tiskárnou cenin, • podílela jsem se na přípravách materiálů k oslavám 100letého výročí československé koruny (např. pravidla pro zapůjčování vysokohmotnostní zlaté mince).
Česká národní banka
devizový kontrolor pobočky Praha
srpen 2000 – září 2000 2 měsíce
• byla jsem součástí 4členného týmu a spolu jsme kontrolovali dodržování vnitřních předpisů a stanovených postupů v rámci pobočky, • aktivně jsem se podílela na dohledu komerčních bank při dodržování devizového zákona a při výkonu směnárenské činnosti.
Česká národní banka
likvidátor pobočky Praha
září 1997 – červenec 2000 2 roky a 11 měsíců
• starala jsem se o vedení klientských účtů státní správy (zakládání, vedení, změny, rušení atd.)
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace