Z. H. , životopis 1302666
Představa o práci
Kde hledám práci
Veselíčko (okres Přerov) + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Cenař / kalkulant Produktový manager Referent Regionální obchodní manažer Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Obchodně podnikatelská fakulta
Ekonomika a management, Řízení jakosti a logistiky
1996 – 2002Vysokoškolské
Gymnázium Jakuba Škody, Přerov
Gymnázium (čtyřleté všeobecné)
1992 – 1996SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 2 měsíce
Me*******.o.
Licenční specialista, obchodní referent
únor 2018 – dosud 6 let a 8 měsíců
Administrace licenčních řízení pro dovoz a vývoz vojenského materiálu, reporty pro Licenční správu, nákup vojenského materiálu za zahraničí
Ob*********čko
Místostarostka
březen 2022 – říjen 2022 8 měsíců
Vedení agend místní samosprávy
Au*********.o.
Ekonomka
srpen 2016 – leden 2018 1 rok a 6 měsíců
Zpracování účetnictví, daní a mezd malého podnikání
Fa*******mie
Koordinátorka studií, ekonomka
duben 2011 – srpen 2016 5 let a 5 měsíců
Provozně ekonomické záležitosti OKB, kalkulace a rozpočty pro klinické studie, projektové dokumentace
Pa*********.o.
Marketingový manažer
březen 2008 – březen 2011 3 roky a 1 měsíc
Koordinace veškeré marketingové činnosti firmy, organizace veletrhů, PR společnosti, projektová činnost, propagace, rozpočtování
Če*******tvo
Manažer klastru
červen 2006 – únor 2008 1 rok a 9 měsíců
Organizačně – řídící práce související s aktivitami klastru, koordinační aktivity v rámci klastru, zpracovávání veškeré dokumentace ohledně dotace v rámci OPPP - klastru, příprava materiálů pro jednání statutárního orgánu a nejvyššího orgánu klastru, práce na přípravě projektů klastru a jejich řízení, realizace schválených projektů (marketing, veletrhy..), vedení kanceláře klastru, komunikace s Czechinvestem a MPO a ostatními úřady
Ka*******.o.
Referent operativního nákupu
duben 2005 – květen 2006 1 rok a 2 měsíce
Nákup materiálu z tuzemska i ze zahraničí, péče o klíčové zákazníky, vyhledávání nových zahraničních dodavatelů (Evropa a vých. Asie), evidence a kontrola skladových zásob, nákupní reporting
Me*****.s.
Asistentka + referentka controllingu
srpen 2002 – březen 2005 2 roky a 8 měsíců
Sledování nákladovosti jednotlivých útvarů společnosti, zhotovování reportů, zařizování služebních cest, zajišťování jednání, komunikace se zahraničními odběrateli, asistentské činnosti - korespondence, diář, pokladna, firemní reporting – rozvaha, výsledovka, CF, upomínky odběratelům, řízení urgencí od dodavatelů, platby dodavatelům, člen implementačního týmu nového IS
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Zbrojní průkaz sk. C
2010