Foto: Pavlína N.
ID 1274207

Pavlína N. 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Veliká Ves (okres Praha-východ) + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

Státní jakyková škola Kutná Hora

Anglický jazyk, Německý jazyk

září 1997 – říjen 1998Vyšší odborné

Střední obchodní škola v Kolíně

Vzdělávání v ekonomických předmětech

září 1992 – červen 1997SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 10 měsíců

Segafredo Zanetti ČR s.r.o./ italská společnost

Koordinátorka prodeje

listopad 2018 – únor 2024 5 let a 4 měsíce

Denní komunikace s obchodními partnery Spolupráce s regionálními týmy pro prodej a marketing Péče o stávající klienty Řešení reklamací Vedení skladového hospodářství + inventury Vytváření objednávek, cenových nabídek Tvoření měsíčních reportů Pravidelné meetingy se členy back-officu, skladu a obchodními zástupci

TRW-Carr s.r.o. / německá společnost

Specialista nákupu

listopad 2017 – říjen 2018 1 rok

Spolupráce s domácími i zahraničními dodavateli + účast na jednáních + hodnocení a vyhledávání nových dodavatelů Nákup investičních (capex) zařízení a služeb pro nepřímý nákup Program SAP Mapování trhu a vyhledávání nových dodavatelů Reporting a aktivní vyhledávání úspor Vytváření konkurenčních nabídek + single source, popř. Sourcing Committee v souladu s pravidly nákupu Získávání a vyhodnocování cenových nabídek Vedení dokumentace (objednávky (+rámcové), kontrakty, poptávky, nabídky) Spolupráce s oddělením prodeje, vývoje a prototypové výroby Zavádění dodavatelů do databáze TRW = blízká spolupráce Global Commodity Organization Uzavírání smluv s dodavateli Zaškolování nových uživatelů na interní webovou aplikaci Úzká spolupráce s oddělením financí, HR, účtárna – závěrka, měsíční reporting, smlouvy

Zentiva a.s. / francouzská farmaceutická společnost

Koordinátorka nových produktů

leden 2013 – říjen 2017 4 roky a 10 měsíců

Koordinace nových produktů z pohledu supply chain Program SAP Zaměření na Evropské launche + koordinace non-EU launchů – s cílem zavézt včas Aktivní spolupráce se Sanofi markety, výrobními závody, dodavateli a odděleními na platformě / GMP, LM, IP, RA, QA Potvrzení SKUs, a objemů pro nové produkty Definice source + definice fyzického & finančního flow Podpora přípravy artworků Kontrola výrobního plánu a dostupnost API + obalový materiál Vedení pravidelných launch schůzek s oddělením plánování Organizace TC s dodavateli Příprava supply chain plánu a koordinace aktivit pro nové produkty. Analýza launchů s ohledem na MOQ + reportování potenciálního risku Vedení statistik, (KPI) Velmi blízká spolupráce s výrobou, logistikou, dodavateli a markety Důraz na dodání včas, komplexní podpora logistiky a prodeje

Straumann AG/ švýcarská farmaceutická společnost

Customer Service Representative

prosinec 2010 – prosinec 2012 2 roky a 1 měsíc

• komunikace se zahraničními partnery, výrobci a dodavateli, úzká spolupráce s lékaři a laboratořemi, příprava překladů reklamních a marketingových materiálů, účast na veletrzích, vedení skladového hospodářství, konsignační sklady, přípravy pro školení zubních techniků, vyřizování objednávek, vyřizování reklamací protetických komponentů a CAD/CAM systému, fakturace, práce v Heliosu, MyCadent

Bayer s.r.o. Praha / německá společnost

Customer Service Representative/ Demand planning

květen 2002 – listopad 2010 8 let a 7 měsíců

Zodpovědnost za plánování pro svěřené portfolio klientů Pravidelný reporting – analýzy skladových zásob + zboží. mimo sklad Koordinace příchozích dodávek, kontrola faktur, Program SAP, překlady, příprava podkladů pro auditní kontroly Vedení skladového hospodářství, konsignační sklady, příprava prezentací Úprava a zakládání master dat Komunikace s dodavateli, marketingem, logistickými partnery Komplexní administrativní podpora prodeje

Jazyky

němčinastředně pokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

HeliosZkušený

SAPZkušený

Další programy a počítačové znalosti

SAP/CEP, M2, Vista, MISC, FLOWG, RIS, Helios, Lotus Notes, Mapics, Ramsauer,

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

Příjemné jednání, smysl pro humor, dobrá nálada

Zájmy

cestování, rodina, kempování, zvířata, hudba, tanec, sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45