K. V. , životopis 1301002
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola obchodu, služeb a provozu hotelů - Plzeň
Cestovní ruch a provoz hotelů
2001 – 2005SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 10 měsíců
NT*********a 4
IT Servis Desk Analyst
březen 2024 – dosud 8 měsíců
přijímaní a odbavování IT incidentů, požadavků a otázek od klientů v anglickém a německém jazyce (e-mail, telefon) - analyzace situace, vytvoření IT ticketu a následné přiřazení vhodného IT technika nebo případná eskalace a další monitorování a koordinace ticketu až do zdárného vyřešení, vedení podrobných záznamů o všech klientech v interním systému, práce pod stresem a na čas, multitasking a nutnost rychlého rozhodování, práce s programy : Omnychanel, Service-Now, Sharepoint, Teems, Outlook
Ro*******ená
Rodičovská dovolená
duben 2021 – březen 2024 3 roky
.
NT*********a 4
IT Service Desk Analyst
2018 – 2021 3 roky a 6 měsíců
přijímaní a odbavování IT incidentů, požadavků a otázek od klientů v anglickém a německém jazyce (e-mail, telefon) - analyzace situace, vytvoření IT ticketu a následné přiřazení vhodného IT technika nebo případná eskalace a další monitorování a koordinace ticketu až do zdárného vyřešení, vedení podrobných záznamů o všech klientech v interním systému, práce pod stresem a na čas, multitasking a nutnost rychlého rozhodování, práce s programy : Omnychanel, Service-Now, Sharepoint, Teems, Outlook
OS*******tel
provoz rychlého občersni
2015 – 2018 3 roky a 6 měsíců
kontrola provozu a prodeje, základní administrativa, komunikace se zákazníky i dodavateli, nábor zaměstnanců, objednávání a nákup zboží, propagace provozovny a nových produktů na sociálních sitích, řešení stresových situací, celková péče o provozovnu
Ho*****a 1
Vedoucí recepce
2011 – 2014 3 roky a 6 měsíců
péče o celý chod recepce ( organizace směn, objednávky, zaučování nových kolegů, práce s online Extranety a cestovními portály - Booking, Expedia atd.., hotelová administrativa ), řešení stresových situací, Aj a Nj denně, sjednávání provizních podmínek, organizace a prodej v rámci externích služeb pro hosty ( Prague Tours, Prague Boats, Car Rental Prague, Laundry, TicketPro, Prague Transfers, restaurants atd.. ), celkový Help Servis hostům během.
Ho*******a 1
Recepční
2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců
zajištění chodu recepce na směně, hotelová administrativa, řešení stresových situací, Aj a Nj denně
St*********ncy
Nanny UK - Cirencester
2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců
Au - pair pobyt za účelem zdokonalení anglickéh jazyka
Ri*********erg
Servírka
2007 – 2008 1 rok a 6 měsíců
obsluha hostů, přijímání telefonických rezervací
St*********ncy
Nanny - SRN - Nürnberg
2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců
Au - pair pobyt za účelem zdokonalení německého jazyka
1.*********zeň
Recepčnní / Asistentka
2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců
uvádění klientů, vedení diáře , příjem telefonátů a korespondence, kancelářská agenda
Jazyky
němčinastředně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSZačátečník
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Nováček
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Kurzy
ITIL V3
Information Technology Infrastructure Library - soubor nejlepších praktik pro řízení IT
2019