Ž. D. , životopis 855710
Představa o práci
Chci pracovat jako
Analytik prodeje Logistik Nákupčí Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Ředitel / manažer nákupu Specialista logistiky Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
AKOR
Kouč - rekvalifikační kurz
září 2023 – listopad 2023Vyšší odborné
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s. r. o.
Veřejná správa a právo
2004 – 2004Vyšší odborné
Obchodní akademie Blansko
Všeobecná ekonomika
1990 – 1994SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 3 měsíce
VA********* CZ
Inside sales & logistika
květen 2021 – dosud 3 roky a 6 měsíců
Manažerská činnost: - vedení podřízených (sklad, zákaznický servis) - zabezpečení chodu svěřeného oddělení - řízení, motivace a hodnocení týmu - reporty společnosti (prodeje, hledání úspory v dopravách, ceny dodavatelů, vyjednávání se zákazníky) Sklad a logistika: - školení skladníků na nové cloudové řešení skladu (výběrové řízení na vhodné řízení skladu) - evidence a hlídání skladových zásob - skladové hospodářství (participace na inventurách) - logistická činnost (participace na výběru externích skladů - zajištění kompletní agendy), regulace přeprav a cenové nabídky na dopravy Obchodní činnost: - komunikace se stávajícími i novými zákazníky - tvorba cenových nabídek pro zákazníky - evidence přijatých objednávek do systému Pohoda - tvorba vydaných objednávek - vyjednávání o cenových a obchodních podmínkách (dodavatelský řetězec) - kontrola potvrzení objednávek - koordinace a výběr přepravních společností (tendry) - zajištění dovozu ze zemí EU a třetích zemí (dovoz INDIE, EGYPT, VIETMAN) - zajištění celních podkladů (spolupráce s externím celním deklarantem) - příjem na sklad přijatého materiálu - vystavení faktury a kontrola platnosti ze strany zákazníků - spolupráce s interními a externími sklady
Ro*********.o.
Specialista zákaznického servisu
červen 2018 – září 2020 2 roky a 4 měsíce
Zpracování objednávek a poptávek zákazník; vypracování cenových nabídek. Řešení problémů se zákazníky – dodávky, reklamace, požadavky na úpravy dodávek Fakturace a evidence dokladů Koordinace dodávek ve spolupráci s plánováním, nákupem, výrobou. Hlídání dodacích termínů, komunikace se zákazníkem o všech detailech, úpravy dle požadavků Správa a aktualizace ERP systémů.
Mc*****.s.
Senior buyer
květen 2015 – květen 2018 3 roky a 1 měsíc
Zajištění nákupu přímého i nepřímého materiálu pro výrobu ● Zpracování požadavků na výrobu v návaznosti na MRP ● Vystavení objednávek, kontrola správnosti cen, dodacích podmínek, kontrola faktur ● Kontrola včasnosti dodávek, koordinace dodávek – komunikace s přepravci ● Participace na projektech ● Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli, vyhledávání nových dodavatelů ● Vyjednávání o podmínkách obchodu (ceny, platební, dodací podmínky) ● Optimalizace skladových zásob ● Řešení reklamaci (kvalita, dodávky) ● Spolupráce s ostatními odděleními firmy (finanční, skladové, výrobní) ● Hodnocení dodavatelů
MA*********.o.
Komoditní nákupčí
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Zajištění nákupu materiálu na výrobu dle MRP Zpracování požadavků zákazníků, vypracování nabídek Vystavení objednávek, kontrola správnosti cen, dodacích podmínek, kontrola faktur Kontrola včasnosti dodávek, koordinace dodávek – komunikace s přepravci Vyhledávání nových dodavatelů, výběrové řízení, vyhodnocování nabídek Optimalizace skladových zásob (obsolete zásoby)
HY*******.O.
Specialista nákupu
2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců
Zajištění nákupu materiálu na výrobu dle MRP Zpracování požadavků zákazníků, vypracování nabídek Vystavení objednávek, kontrola správnosti cen, dodacích podmínek, kontrola faktur Kontrola včasnosti dodávek, koordinace dodávek – komunikace s přepravci Vyhledávání nových dodavatelů, výběrové řízení, vyhodnocování nabídek Optimalizace skladových zásob (obsolete zásoby)
Pt*******rno
Specialista nákupu
2005 – 2014 9 let a 6 měsíců
Zajištění nákupu výrobků na základě požadavků obchodních zástupců. Zpracování požadavků, vypracování nabídek Vystavení objednávek, kontrola správnosti cen, dodacích podmínek, kontrola faktur Kontrola včasnosti dodávek, koordinace dodávek – komunikace s přepravci Optimalizace skladových zásob (obsolete zásoby)
Jazyky
italštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Chytrý telefon AndroidNováček
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
HeliosZkušený
Microsoft Dynamics NAVZačátečník
PohodaZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Kouč
Rekvalifikační kurz
listopad 2023
Rekvalifikační kurz Personalista
2018