Není foto: J. K.
ID 464913

J. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola Karla Engliše v Brně, a. s.

Management v podníkání

2014 – 2017Bakalářské

Střední škola gastronomie a služeb, příspěvková organizace

Podnikání

2009 – 2011SŠ s maturitou

Střední škola strojní, stavební a dopravní, příspěvková organizace

Mechanik elektrotechnických zařízení

2006 – 2009Vyučení

Praxe 10 let a 8 měsíců

Caster CZ s.r.o.

HR/Sales specialista

leden 2024 – dosud 4 měsíce

Plánovaní a vedení personální agendy ve společnosti. Vedení personální evidence. Zajišťovaní procesu náboru a přijímaní. Zajišťovaní adaptačního procesu nových pracovníků. Řízení vztahů se zaměstnanci. Zpracovávání cenových kalkulací. Kompletní servis zakázníkovi formou B2C. Komunikace s dodavateli (nákup a dohled nad termíny dodání). Kontrola faktur a dobropisů.

Procentrum s.r.o.

Obchodní referent s AJ

říjen 2020 – prosinec 2023 3 roky a 3 měsíce

Zajišťování obchodní agendy společnosti. Komunikace s obchodními partnery společnosti. Přijímání a vyřizování poptávek. Tvorba obchodních nabídek. Nákup a prodej materiálu. Evidence přijatých a vydaných faktur v systému Příprava podkladů pro přípravu obchodních smluv. Zajišťování realizace zakázek včetně jejich evidence.

Ad Employment

HR generalista

červenec 2019 – září 2020 1 rok a 3 měsíce

Organizační plánování, identifikace náborových potřeb, rozvoj a trénink zaměstnanců. Zastřešení kompletního náborového procesu, spravování rozpočtu pro personální procesy a zajišťování procesů týkajících se interní komunikace ve společnosti. Headhunt a reporting svému nadřízenému.

Hofmann personal

Hr Consultant -permanent placement

květen 2018 – červen 2019 1 rok a 2 měsíce

Vyhledávání nových akvizic, preselect Cv, průzkum trhu, vyhledávání kandidátů – head hunting, sociální sítě, inzerce (jobs.cz, LinkedIn, apod.). Náborové procesy – rezervace pohovorů, vedení pohovorů, konstruktivní zpětná vazba a poradenství, vyjednávání nabídek a doručení B2B, rozvoj podnikání – rozvoj vztahů s novými klienty a služby pro stávající klienty, poradenství v náboru zaměstnanců, mapování trhu práce.

Tan cheng yew and partners

Osobní asistent

květen 2017 – duben 2018 1 rok

Každodenní komunikace s p. Chris lee tanem v anglickém jazyce (Londýn) , sbírání dat z ostatních oddělení firmy, zadávání dat do interního systému firmy, příprava dokumentů k odesílání na jiné oddělení či korespondenci a přepojování hovorů.

Enterprise s.r.o

QI/Team Leader

leden 2011 – srpen 2014 3 roky a 8 měsíců

Komunikace s managementem firmy, vedení středně velkých skupinek pracovníků (10-15), kontrola výrobku na výrobě (např. Škoda Auto, Tenneco, Denso, DGS, Knorr Bremse a jiné), zaručovaní 100% kvality zákazníkovi, administrativa (reporting), zaučovaní ostatních kolegů.

Jazyky

němčinazačátečník

španělštinazačátečník

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

Účetní program Pohoda

Kurzy

Vyhledávání akvizic pomocí sociálních sítí

Tento kurz mi pomohl zefektivnit vyhledávání nových klientů a uchazečů, ale především využití sociálních sítí se zaměřením na obchod.

červenec 2019

Zájmy

Sport, cestování, práce s počítačem.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45