Není foto: D. Š.
ID 939429

D. Š.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Pedagogická fakulta MU Brno

Pedagogické asistenství občanské výchovy a zeměpisu pro druhý stupeň

září 2016 – leden 2020Bakalářské

Gymnázium Bystřice nad Pernštejnem

Gymnázium (všeobecné)

září 2012 – květen 2016SŠ s maturitou

Praxe 5 let

Frontman s.r.o.

HR Manager

listopad 2023 – dosud 8 měsíců

- administrativní vedení kompletní personální agendy firmy, - administrativní tvorba podkladů k ukončení pracovního poměru, - kontrola docházkového systému a zaměstnaneckých výkazů, - chystání mzdových podkladů pro účetní oddělení, - kontrola faktur, - tvorba předávacích protokolů, - administrativní starost o zaměstnanecké benefity, - kontrola dodržování procesů a stanovených termínů, - rozdělování práce kolegům a dosledování zadaných úkolů, - plné zastupování managera v případě jeho nepřítomnosti, - školení nových zaměstnanců dle potřeb oddělení, - tvorba nových procesů a optimalizace stávajících, - vedení týmu, organizace práce v týmu, řešení krizových situací oddělení.

Frontman s.r.o.

Zástupce HR managera

únor 2023 – listopad 2023 10 měsíců

.

Frontman s.r.o.

Senior HR specialista - administrativa

říjen 2022 – leden 2023 4 měsíce

.

Frontman s.r.o.

HR specialista

srpen 2021 – září 2022 1 rok a 2 měsíce

.

Agentura Plus, spol. s.r.o.

Personalista

duben 2021 – červen 2021 3 měsíce

- administrativní vedení kompletní personální agendy firmy, - administrativní tvorba podkladů k ukončení pracovního poměru, - e-mailová a telefonická komunikace s uchazeči - práce v ekonomickém systému Finus

Teleperformance

Iqos asistentka

červen 2020 – březen 2021 10 měsíců

- telefonická komunikace se stálými zákazníky - vyřizování objednávek a drobná administrativní činnost - řešení stížností a reklamací zákazníků

Albellus s.r.o.

Recepční v administrativě

červen 2019 – květen 2020 1 rok

- vytváření a evidence faktur a rezervací, - zajištění chodu recepce, - práce v hotelovém softwaru HORES, - e-mailová a telefonická komunikace, - vedení evidence občerstvení, - vedení pokladních záznamů, - správa došlé pošty.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45