D. J. , životopis 1301149
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Bankovní poradce HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR ředitel / manažer HR specialista Kouč Náborář Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Ostravská univerzita - nedokončené státnice
Psychologie
2016 – 2020Bakalářské
Gymnázium Vlašim
Gymnázium (Gymnázium - všeobecné)
2007 – 2016SŠ s maturitou
Praxe 7 let
Em*****ing
HR manager
srpen 2024 – dosud 4 měsíce
Náplň práce: Plánování a vedení personální práce v organizaci. Tvorba vnitřních předpisů a pracovně právních dokumentů organizace. Zajišťování náborů, přijímání a propouštění zaměstnanců. Vedení personální evidence a souvisejících smluvních vztahů. Spolupráce na nastavení a vedení systému hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců. Spolupráce při analýze vzdělávacích potřeb a zajišťování rozvoje a vzdělávání zaměstnanců. Spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení v oblasti personální práce. Reporting vedení organizace Usměrňování personální politiky s vazbou na vývoj a záměry organizace. Tvorba personálních hodnotících systémů a nástrojů k utváření podnikové kultury. Příprava a realizace přijímacích a propouštěcích procedur ve firmě. Spolupráce s vedením firmy při vytváření a naplňování systému odměňování a hodnocení zaměstnanců. Jednání s externími organizacemi (úřady práce, sociální úřady, inspektoráty bezpečnosti práce apod.). Sledování legislativních změn v oblasti pracovněprávní problematiky. Vytváření programů kariérového růstu a vzdělávání zaměstnanců. Případně další úkoly uložené vedením firmy
Scio
Kontrolor
říjen 2021 – srpen 2024 2 roky a 11 měsíců
DPP - Kontrola online Scio zkoušek. Práce je vedená z domova. Práce byla zaměřena hlavně na preciznost a na administrativní činnost. Byla vyžadována flexibilita (práce přes noc), svědomistos a spolehlivost.
Pr*********eu)
HR Manager/Sales Representative
květen 2022 – červen 2024 2 roky a 2 měsíce
DPP/HPP- Ve firmě jsem měla na starosti nábor interních zaměstnanců. Mimo jiné jsem řešila nábor externích brigádníků pro naše klienty. Komunikace s klienty byl můj denní chleba. Řešila jsem jejich vešekré požadavky a provázela je celou akcí. Naše brigádníky jsem školila, stejně tak i naše interní zaměstance. Podílela jsem se také na vývoji strategie firmy. Tvořila jsem finanční plány a řešila veškeré obchodní záležitosti. Naučila jsem se zde veškeré personální, manažerské dovednosti a vypilovala ty obchodní. Součástí mé práce byla veškerá personální agenda - smlouvy apod. Pro firmu jsem byla nepostradatelný článek ve všech oblastech. Reference od mého zaměstnavatele najdete na mém LinkedIn.
No*****ino
Administrativní pracovník
2022 – 2023 1 rok a 6 měsíců
DPP - práce byla vedena z domova. Měla jsem na starosti kontrolu objednávek z celého světa. Řešila jsem administrativu spojenou s jejich odesíláním a hledáním chyb v naskladňování. V případě potřeby jsem komunikovala se zákazníkem a snažil se vyřešit vzniklou situaci k oboustranné spokojenosti. Práce vyžadovala preciznost a znalost vícero světových jazyků.
Ko*******.s.
Bankovní poradce
říjen 2019 – září 2021 2 roky
HPP - V bance jsem se naučila veškeré potřebné znalosti pro výkon povolání banovního poradce. Udělala jsem si povinné certifikace. Každý den jsem komunikovala s klienty a řešila jejich požadavky. Vždy jsem se snažila ke každému přistupovat individuáně a pomoci jim dobře finančně fungovat.
Th*****me,
Průvodce, později manažerka
prosinec 2016 – září 2018 1 rok a 10 měsíců
DPP - Zde jsem měla na starosti chod celé pobočky od nabírání nových brigádníků, až po úklid a opravu prostor. Tato práce mi dala mnoho zkušeností. Naučila jsme se vedení týmu, asertivitě a zodpovědnosti. Mojí předsnotí zde byla má komunikativnost a pracovitost.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Rekvalifikační kurz Účetní a mzdový specialista
Rozsah 240 hod - studium stále probíhá
2024
Rekvalifikační kurz Personalista
2024
Kurz zdravotníka zotavovacích akcí
2023
Chůva pro děti do zahájení školní docházky - rekvalifikační kurz,
CHŮVA
2022
Kurz hlavní vedoucí dětských táborů - akeritovaný
2020
Kurz krizové intervence 150 hod- akreditovaný,
2019