Foto: Mgr. Alice P.
ID: 154175

Mgr. Alice P.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  29 let


  Aktualizace 17.07.2012
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2006 - 2012
    Masarykova Univerzita - Politologie
    Vysokoškolské
  • Praxe

    2010 - 2012
    Manpower spol s.r.o
    Personalistika, lidské zdroje , HR konzultant
    Zajišťování kompletní personální agendy svěřených klientů ( např. CCI Czech Republic s.r.o., Andrew Telecomunications s.r.o , Steel Center Europe s.r.o) nábor zaměstnanců, personální administrativa (příprava pracovních smluv, dohod o pracovní činnosti,dohod o odpovědnosti, o srážkách ze mzdy) vstupní školení zaměstnanců na BOZP, zpracovávání mezd přidělených zaměstnanců, spolupráce se mzdovou účtárnou, ÚP a SSSZ (vystavování potvrzení o výdělku, o nároku na podporu v nezaměstnanosti atd.),komunikace s klienty a řešení jejich požadavků v personální oblasti, práce se systémem Helios, denní komunikace s uchazeči o zaměstnání a personální poradenství (podoba životopisu, motivační dopis atd.), odpovědnost za správnost vytvořených dokumentů dle zákoníku práce a interních předpisů společnosti a za správnou výši mzdy všech svěřených zaměstnanců.
    2008 - 2009
    Etoscomp s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    Plánování obchodních schůzek s klienty, zadávání inzerce na nové zaměstnance, pohovory s uchazeči o zaměstnání (převážně obchodní zástupci) vedení týmu obchodních zástupců (zodpovědnost za plnění obchodních cílů, motivace zaměstnanců,plánování úkolů,kontrola jejich provedení,reporting vedení společnosti,rozvoj týmu) zaškolení nových zaměstnanců na produkty, zajištění chodu kanceláře po administrativní i technické stránce, produktové poradenství,
    2008 - 2008
    M-Vision – Pavel Švihlík
    Administrativa , Asistentka
    Komunikace se zákazníky (telefonická – call centrum i osobní), poradenství v oblasti zavádění ISO norem, vyhotovování objednávek, běžná administrativa, vytváření firemních dokumentů a ISO dokumentace k jednotlivým firmám, domlouvání obchodních schůzek s klienty a jejich zápis, příprava firemních akcí (pohoštění, zajištění místa, pozvánky atd.) reprezentace společnosti na veřejných akcích (veletrhy, výstavy, konference), tvorba firemních dokumentů a prezentace jejich obsahu zaměstnancům (odůvodnění opaření, jednotlivé kroky, dopady, atd.)
    2006 - 2007
    UPC
    Telekomunikace , Pracovník podpory zákazníků
    Přímá i telefonická komunikace s klienty, uzavírání smluv a jejich kontrola, propagace firmy, řešení problémů klientů, poradenský servis, administrativa spojená s chodem prezentačního místa
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  středně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop
  • Zájmy

    sport, hudba (hra na klavír + operní zpěv),zvířata, vzdělávání se, četba,moderní tanec
  • Trvalé bydliště

    V Hlinkách 17, Olomouc, 77900

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45