P. V. , životopis 1050754
Představa o práci
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista HR specialista Personalista
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Bezpečnostní studia (6806T010 Bezpečnostně právní studia)
říjen 2021 – srpen 2024Bakalářské
Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola, Chomutov, Školní 50, příspěvková organizace
Elektrotechnika
září 2006 – červen 2010SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 1 měsíc
Gr*********ost
HR
září 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce
Zodpovídám za všechny aspekty personálního zajištění v rozvíjející se společnosti, která přenáší svůj závod do České republiky. Vytvářím a implementuji komplexní HR strategie, procesy a systémy v souladu s českou legislativou a firemní kulturou. Nábor a onboarding talentovaných zaměstnanců z různých oblastí a jejich integrace do firemního prostředí. Navrhuji a implementuji systémy pro hodnocení výkonnosti a odměňování, které motivují a odměňují zaměstnance za jejich výsledky. Vytvářím a realizuji programy personálního rozvoje a péče o zaměstnance, které podporují jejich profesní růst a spokojenost. Spolupracuji s vedením společnosti na řešení personálních otázek a zajišťuji dodržování HR postupů. Vyhledávání a zasmluvnění nových partnerů pro HR potřeby. (např. lékař pro pracovnělékařské služby, personální agentury, služby zajišťující školení zaměstnanců aj.). Komunikace s mateřskou společností v angličtině, kurzy německého jazyka.
Ne*********r.o
HR administrator
leden 2023 – srpen 2023 8 měsíců
Zajišťování agenturního zaměstnávání, včetně vyhledávání, výběru a náboru externích pracovníků. Vedení vstupního školení a školení bezpečnosti práce. Správa docházkového systému ANeT, evidence přístupů a docházky. Organizace a zajišťování povinných lékařských prohlídek pro zaměstnance. Organizace cestovního pojištění pro zaměstnance. Podílení se na přípravě firemních akcí. Správa šaten a zajišťování jejich čistoty a pořádku. Tvorba a správa identifikačních karet pro zaměstnance. Zpracovávání HR reportů a statistik pro potřeby vedení společnosti. Komunikace s mateřskou společností v angličtině.
Re*****.o.
HR assistant
leden 2021 – prosinec 2022 2 roky
Vyhledávání a nábor kmenových i agenturních zaměstnanců. Zpracovávání docházkových listů a personální agendy v systému Vision. Organizace a koordinace lékařských prohlídek pro zaměstnance. Tvorba reportů o personálních statistikách pro vedení firmy, analýza dat, prezentace výsledků. Vytváření a zveřejňování inzerátů, vyhodnocování profilů kandidátů, vedení pohovorů, onboarding nových pracovníků. Vydávání a evidence OOPP. Organizace a vedení školení. Zástup HR managera v době nepřítomnosti. Podílení se na auditech. Komunikace s mateřskou společnosti v angličtině.
ČE*********čky
Technolog odsíření
květen 2016 – prosinec 2020 4 roky a 8 měsíců
Zajištění hladkého chodu oddělení odsíření. Zjištění závad a příprava pracovních lístků pro zaměstnance údržby nebo externích firem. Zadávání práce mistrům, externím firmám, kmenovým či agenturním zaměstnancům. Vyhodnocování hotové práce - kvalita, náklady. Vedení týmu 3 mistrů a jejich podřízených (cca 60 lidí). Sledování rozpočtu údržby a dalších výdajů. Správa, objednávání a výdej OOPP. Vytváření podkladů pro fakturaci. Práce v programu SAP. Metrologie, evidence měřidel a zajišťování revizí. Zástup pro oddělení kotelny.
Mi*****.s.
Team manager
říjen 2010 – duben 2016 5 let a 7 měsíců
Vytváření školících materiálů, metodických pokynů. Vedení školení nových zaměstnanců. Vytvoření a zavedení motivačního systému pro zaměstnance. Účast na pohovorech, před-výběr vhodných kandidátů. Vedení týmu (12 zaměstnanců) - zadání a kontrola odvedené práce, motivace a hodnocení zaměstnanců. Mzdové hodnocení týmu. Vedení projektu pro zkvalitnění obsahu a lepší vyhledávání na e-shopu. Práce editora internetového obchodu. Cenotvorba produktů a služeb.
Jazyky
němčinazačátečník
španělštinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
Money S5Pokročilý
SAPPokročilý
Vyhlášky
§5 vyhl. 50/78 Sb.Začátečník
Další programy a počítačové znalosti
ANeT Target Vision Riscon
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
SAP Target ANeT Vision Riscon
Kurzy
Školení první pomoci
2024
Jak na výběrový pohovor
2023
Hodnotící rozhovor
2023
Manipulátoři mezi námi – jak zvládnout komunikaci s manipulativními lidmi
2023
Zákoník práce 2023
2023
Prezentační dovednosti – jak dát prezentaci šťávu
2023
Pracovnělékařské prohlídky po změnách
2022