Není foto: P. V.
ID 1050754

P. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Jirkov + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola finanční a správní, a.s.

Bezpečnostní studia (6806T010 Bezpečnostně právní studia)

říjen 2021 – srpen 2024Bakalářské

Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola, Chomutov, Školní 50, příspěvková organizace

Elektrotechnika

září 2006 – červen 2010SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 1 měsíc

Gr*********ost

HR

září 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce

Zodpovídám za všechny aspekty personálního zajištění v rozvíjející se společnosti, která přenáší svůj závod do České republiky. Vytvářím a implementuji komplexní HR strategie, procesy a systémy v souladu s českou legislativou a firemní kulturou. Nábor a onboarding talentovaných zaměstnanců z různých oblastí a jejich integrace do firemního prostředí. Navrhuji a implementuji systémy pro hodnocení výkonnosti a odměňování, které motivují a odměňují zaměstnance za jejich výsledky. Vytvářím a realizuji programy personálního rozvoje a péče o zaměstnance, které podporují jejich profesní růst a spokojenost. Spolupracuji s vedením společnosti na řešení personálních otázek a zajišťuji dodržování HR postupů. Vyhledávání a zasmluvnění nových partnerů pro HR potřeby. (např. lékař pro pracovnělékařské služby, personální agentury, služby zajišťující školení zaměstnanců aj.). Komunikace s mateřskou společností v angličtině, kurzy německého jazyka.

Ne*********r.o

HR administrator

leden 2023 – srpen 2023 8 měsíců

Zajišťování agenturního zaměstnávání, včetně vyhledávání, výběru a náboru externích pracovníků. Vedení vstupního školení a školení bezpečnosti práce. Správa docházkového systému ANeT, evidence přístupů a docházky. Organizace a zajišťování povinných lékařských prohlídek pro zaměstnance. Organizace cestovního pojištění pro zaměstnance. Podílení se na přípravě firemních akcí. Správa šaten a zajišťování jejich čistoty a pořádku. Tvorba a správa identifikačních karet pro zaměstnance. Zpracovávání HR reportů a statistik pro potřeby vedení společnosti. Komunikace s mateřskou společností v angličtině.

Re*****.o.

HR assistant

leden 2021 – prosinec 2022 2 roky

Vyhledávání a nábor kmenových i agenturních zaměstnanců. Zpracovávání docházkových listů a personální agendy v systému Vision. Organizace a koordinace lékařských prohlídek pro zaměstnance. Tvorba reportů o personálních statistikách pro vedení firmy, analýza dat, prezentace výsledků. Vytváření a zveřejňování inzerátů, vyhodnocování profilů kandidátů, vedení pohovorů, onboarding nových pracovníků. Vydávání a evidence OOPP. Organizace a vedení školení. Zástup HR managera v době nepřítomnosti. Podílení se na auditech. Komunikace s mateřskou společnosti v angličtině.

ČE*********čky

Technolog odsíření

květen 2016 – prosinec 2020 4 roky a 8 měsíců

Zajištění hladkého chodu oddělení odsíření. Zjištění závad a příprava pracovních lístků pro zaměstnance údržby nebo externích firem. Zadávání práce mistrům, externím firmám, kmenovým či agenturním zaměstnancům. Vyhodnocování hotové práce - kvalita, náklady. Vedení týmu 3 mistrů a jejich podřízených (cca 60 lidí). Sledování rozpočtu údržby a dalších výdajů. Správa, objednávání a výdej OOPP. Vytváření podkladů pro fakturaci. Práce v programu SAP. Metrologie, evidence měřidel a zajišťování revizí. Zástup pro oddělení kotelny.

Mi*****.s.

Team manager

říjen 2010 – duben 2016 5 let a 7 měsíců

Vytváření školících materiálů, metodických pokynů. Vedení školení nových zaměstnanců. Vytvoření a zavedení motivačního systému pro zaměstnance. Účast na pohovorech, před-výběr vhodných kandidátů. Vedení týmu (12 zaměstnanců) - zadání a kontrola odvedené práce, motivace a hodnocení zaměstnanců. Mzdové hodnocení týmu. Vedení projektu pro zkvalitnění obsahu a lepší vyhledávání na e-shopu. Práce editora internetového obchodu. Cenotvorba produktů a služeb.

Jazyky

němčinazačátečník

španělštinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

ERP a účetní software

Money S5Pokročilý

SAPPokročilý

Vyhlášky

§5 vyhl. 50/78 Sb.Začátečník

Další programy a počítačové znalosti

ANeT Target Vision Riscon

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

SAP Target ANeT Vision Riscon

Kurzy

Školení první pomoci

2024

Jak na výběrový pohovor

2023

Hodnotící rozhovor

2023

Manipulátoři mezi námi – jak zvládnout komunikaci s manipulativními lidmi

2023

Zákoník práce 2023

2023

Prezentační dovednosti – jak dát prezentaci šťávu

2023

Pracovnělékařské prohlídky po změnách

2022

Zájmy

knihy, háčkování, jóga, běhání, cyklistika, kynologie, vzdělávání

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45