D. W. , životopis 1287831
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fleet manager HR specialista Obchodní asistent Obchodní zástupce Office manager Pracovník back office Právník/advokát pracovní právo Realitní makléř Správce vozového parku Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Panevropská univerzita, Praha
Obchodněprávní studia (Mgr.)
září 2021 – červen 2023Vysokoškolské
Vysoká škola podnikání a práva, Praha
Právo v podnikání (Bc.)
září 2017 – srpen 2021Bakalářské
Střední škola Bohemia
Cestovní ruch
září 2011 – květen 2015SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 6 měsíců
SI*****.o.
HR administrátor, koordinátor zaměstnanců
listopad 2023 – dosud 1 rok a 1 měsíc
Administrativa: Správa administrativních úkolů souvisejících s řízením zaměstnanců v organizaci, včetně evidence dokumentů (lékařské prohlídky, periodické školeních BOZP a PO), dodržování pracovních regulací a nábor nových zaměstnanců. Koordinace: Nábor zaměstnanců a řešení administrativních záležitostí. Poskytování klientské podpory a řešení případných problémů týkajících se personálního zprostředkování. Podpora a motivace zaměstnanců k vykonávání svých pracovních povinností. Sledování a vyhodnocování výkonu, tvorba podkladů pro mzdy. Komunikace s vedoucími zaměstnanci, koordinace spolupráce a plánování změn ve výrobním procesu. Práce s personálními systémy pro správu a evidenci pracovníků. Reporting fluktuace a tvorba opatření pro zlepšení.
Ko*******.o.
Administrativní pracovník
červen 2018 – říjen 2023 5 let a 5 měsíců
Náplň práce tvořila administrativní podpora při náboru nových zaměstnanců, zpracování a uchování dokumentace. Dále kontrola dodržování právních předpisů týkajících se pracovněprávních vztahů, organizace schůzek a koordinace kalendáře, administrativní podpora týmu. A další obecné administrativní úkoly dle potřeby.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
C - nákladní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)