Monika V. 24 let , životopis 1304567
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR specialista IT konzultant Marketingová komunikace Pracovník back office Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Specialista pro odměňování a benefity Tester Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Lékařská fakulta Ostravská univerzita
Radiologická asistence
2021 – 2023Bakalářské
AHOL - Střední škola gastronomie, turismu a lázeňství
Cestovní ruch (Stevard v dopravních službách)
2017 – 2021SŠ s maturitou
Praxe 2 roky a 7 měsíců
ManpowerGroup s.r.o.
Operátor náborového centra
duben 2024 – dosud 3 měsíce
Dohoda o pracovní činnosti • Selekce kandidátů • Správa a aktualizace informací profilu kandidátů • Telefonická a e-mailová komunikace • Práce v interním systému společnosti • Komunikace s klienty • Administrativní činnost • Práce s CPS systémem • Základní orientace v Daktele
Alza.cz a.s.
Podpora zákaznické linky
listopad 2022 – prosinec 2023 1 rok a 2 měsíce
Dohoda o pracovní činnosti • Zajištění vynikající péče o klienty, včetně personalizovaného přístupu a budování dlouhodobých vztahů. • Efektivní doprodej produktů a služeb, přispívající k rozvoji obchodních výsledků. • Maximální orientace na detail a kvalitu. • Práce s firemním systémem • Práce se zákazníky na telefonu • Péče • Vyřešení problémů v rámci objednávek, které nedorazily • Empatičnost a vstřícnost • Dotahování úkolů do konce
O2 Czech Republic
Konzultant call centra
září 2023 – listopad 2023 3 měsíce
Pracovní smlouva • Zajištění kvalitní zákaznické péče a efektivní cross-selling přes chatový kanál. • Realizace akvizičních hovorů a úspěšný prodej nových služeb s přidáním hodnoty pro zákazníka. • Rozvoj expertních znalostí v oblasti telekomunikací a zdokonalení prodejních a komunikačních dovedností. • Řešení technických problémů a diagnostika telekomunikačních potíží s důrazem na zákaznickou spokojenost.
Renturi s.r.o.
Administrativní pracovník
červen 2021 – prosinec 2021 7 měsíců
Dohoda o provedení práce • V době pandemie Covid-19 zajištění administrativní činnosti na odběrné buňce u obchodního centra Avion Shopping park. Zajištění zápisů informací o pacientech do zdravotního systému, komunikace a telefonická komunikace.
A3 SPORT s.r.o.
Shop Assistant
červen 2019 – prosinec 2019 7 měsíců
Dohoda o provedení práce • Naskladňování zboží • Vyskladňování zboží • Úklid prodejny • Prodej • Péče o zákazníky • Komunikace
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Linux / BSD / UnixNováček
MacOSNováček
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
HeliosNováček
PohodaNováček
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Psaní všemi deseti
Psaní všemi deseti, přepis různě dlouhých textů podle úrovně
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2023
Zdravotník zozavovacích akcí
Oblastní spolek Českého červeného kříže
květen 2022