Není foto: Ing. Zdenka V.
ID 1241101

Ing. Zdenka V. 60 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomická Praha

národohospodářské plánování

září 1982 – červen 1986Vysokoškolské

SŠE Uherské Hradiště

všeobecná ekonomie

1978 – 1982SŠ s maturitou

Praxe 36 let a 5 měsíců

Evektor, spol. s r.o.

Hlavní účetní

leden 2023 – listopad 2023 11 měsíců

- zpracování přiznání k DPH + KH + SH - zpracování přiznání k dani silniční, dani z nemovitostí - zpracování přiznání k dani z příjmů (DPPO + DPFO) - provádění ročních uzávěrkových operací + kompletní zpracování roční uzávěrky - měsíční závěrky + rozbory - jednání s úřady (FÚ, ZP, OSSZ, banky) - spolupráce s daňovým poradcem a auditorem - zpracování podkladů a přehledů pro banky - zpracování statistických hlášení - zpracování banky (tvorba příkazů k úhradě, stahování banky, zaúčtování) - pořizování interních dokladů, jejich zaúčtování, - evidence a účtování majetku, výpočet odpisů - bankovní operace

Ing. Ladislav Ježek, daňový poradce

samostatná účetní

2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců

• komplexní zpracování účetní agendy externích zákazníků (cca 25 firmám) • zpracování přiznání k DPH + KH + SH • zpracování přiznání k silniční dani • zpracování mezd + výkazů s nimi souvisejících (měsíčních + ročních) • zpracování podkladů k intrastatovému hlášení • měsíční závěrky • provádění ročních uzávěrkových operací • zpracování podkladů k žádostem o dotace • jednání s úřady (FÚ, ZP, OSSZ, banky) • statistická hlášení • zpracování podkladů a přehledů pro banky • komplexní roční závěrka • vypracování přiznání k dani z příjmů (DPPO + DPFO)

Hydroma, s.r.o.

Hlavní účetní

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

- dozor nad komplexním zpracování účetní agendy hlavní firmy + konsolidovaných účetních jednotek (vedení kolektivu dvou podřízených účetních) • pořizování interních dokladů, jejich zaúčtování, cestovní příkazy, výpočet odpisů a kurzových rozdílů, evidence a účtování majetku, zpracování měsíčních výsledovek) • zpracování přiznání k DPH, SH, KH • příprava podkladů k dani silniční a k dani z nemovitostí • měsíční závěrky a rozbory • finanční rozbory • provádění ročních uzávěrkových operací • vypracování přiznání k dani z příjmů právnických osob • vypracování konsolidované účetní závěrky • spolupráce s daňovým poradcem a auditorem • příprava podkladů k žádostem o dotace • zpracování statistických výkazů • jednání s úřady a organizacemi (FÚ, ZP, OSSZ, banky ..) • zpracování podkladů a přehledů pro banky

C.S.O., spol. s r.o.

Hlavní účetní

2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců

• komplexní zpracování účetní agendy dvěma firmám (pořizování dokladů, jejich zaúčtování, platební styk s bankou, vedení pokladen, výpočet odpisů a kurzových rozdílů, příprava a zaúčtování interních dokladů, evidence a účtování majetku, zpracování měsíčních výsledovek, statistických hlášení a výkazů) • zpracování přiznání k DPH, k silniční dani, dani z nemovitostí • zpracování KH + SH • měsíční závěrky a rozbory • finanční rozbory • provádění ročních uzávěrkových operací • vypracování přiznání k dani z příjmů právnických osob • příprava podkladů k žádostem o dotace • zpracování statistických výkazů • jednání s úřady a organizacemi (FÚ, ZP, OSSZ, banky ..) • zpracování podkladů a přehledů pro banky

Jednota spotřební družstvo v Uherském Ostrohu

Hlavní účetní

2015 – 2018 3 roky a 6 měsíců

• komplexní dohled nad zpracováním účetní agendy (vedení kolektivu šesti spolupracovnic) • příprava a zaúčtování interních dokladů • zpracování měsíčních výsledovek, výkazů, rozborů • kontrola zpracování přiznání k DPH, kontrolního hlášení • měsíční závěrky • finanční rozbory • příprava podkladů k žádostem o dotace • provádění ročních uzávěrkových operací • chystání podkladů ke zpracování přiznání k DPPO • přiznání k dani z nemovitých věcí • spolupráce s auditorem a úřady

UNIS - JAKOS, s.r.o., Uherský Ostroh

Hlavní účetní

2011 – 2015 4 roky a 6 měsíců

• komplexní zpracování účetní agendy třem firmám (pořizování dokladů, jejich zaúčtování, fakturace, platební styk s bankou, vedení pokladen, výpočet odpisů a kurzových rozdílů, příprava a zaúčtování interních dokladů, evidence a účtování majetku, zpracování měsíčních výsledovek, statistických hlášení a výkazů) • zpracování přiznání k DPH, k silniční dani, dani z nemovitostí • měsíční závěrky a rozbory • finanční rozbory • provádění ročních uzávěrkových operací • vypracování přiznání k dani z příjmů právnických osob • příprava podkladů k žádostem o dotace • zpracování statistických výkazů • jednání s úřady a organizacemi (FÚ, ZP, OSSZ, banky ..) • zpracování podkladů a přehledů pro banky • vymáhání pohledávek, zpracování přihlášek do insolvenčního řízení u odběratelů v insolvenci

ICM, s.r.o., Staré Město

samostatná účetní

2006 – 2010 4 roky a 6 měsíců

• komplexní zpracování účetní agendy několika firmám • kontrola účetnictví externích zákazníků • zpracování přiznání k DPH • zpracování intrastatového hlášení • měsíční závěrky • provádění ročních uzávěrkových operací • zpracování podkladů k žádostem o dotace • jednání s úřady (FÚ, ZP, OSSZ, banky) • statistická hlášení • zpracování podkladů a přehledů pro banky • zpracování podkladů pro přiznání k dani z příjmů

SSOŠ, s. r. o., VOŠ, s. r. o. a EPI s. r. o., Kunovice, 2002 - 2006

učitel odborných ekonomických předmětů a základů zpracování dat

2002 – 2006 4 roky a 6 měsíců

• vyučování účetnictví a daní • vyučování práce s IT (Word, Excel, Internet atd.)

ZŠ Bílovice

učitel základní školy

1999 – 2002 3 roky a 6 měsíců

učitel 1. stupně + výuka anglického jazyka

Plzeňský Prazdroj, a. s., Plzeň

• ekonom

1997 – 1999 2 roky a 6 měsíců

• zabezpečení veškeré ekonomické agendy • vedení kolektivu účetních • rozbory a analýzy, statistiky • provádění inventarizací • controlling

Finanční ředitelství Brno

odborný referent

1991 – 1996 5 let a 6 měsíců

• kontrola daňových subjektů v terénu (finanční kontroly podnikatelských subjektů, kontrola správnosti vedení účetnictví, výpočtů a odvodů daňových povinností) • správní činnost (správa daní, kontrola plateb – jejich výše a včasnosti, vyměřování a doměřování daňových povinností – pokuty, penále atd.)

Okresní úřad Uherské Hradiště

odborný referent na finančním odboru

1986 – 1991 5 let a 6 měsíců

• kontrola daňových subjektů v terénu (finanční kontroly na obecních, místních a městských úřadech, kontrola správnosti výpočtu jednotlivých daní a odvodu poplatků, finanční kontroly a kontroly hospodaření spolků, církevních organizací aj. institucí, kontrola správnosti vedení účetnictví těchto organizací) • správní činnost (správa daní, kontrola plateb – jejich výše a včasnosti, vyměřování a doměřování daňových povinností – pokuty, penále atd.)

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilý začátečník

ruštinapokročilý začátečník

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

ABRAPokročilý

HeliosZkušený

KaratPokročilý

Money S5Pokročilý

PohodaZkušený

QIZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Zájmy

četba knih, sport - plavání, jízda na kole

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45