Není foto: N. C.
ID 1279150

N. C.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Braník + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Pracovník help desku

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola gastronomická a hotelová s.r.o.

Cestovní ruch

2016 – 2020SŠ s maturitou

Praxe 2 roky a 10 měsíců

Me*******ion

Ground stewardess

2022 – dosud 2 roky a 10 měsíců

Check-in, Gate agent

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Začátečník

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopPokročilý

Fusion 360Začátečník

Programovací jazyky

PythonNováček

Tvorba obsahu a online marketing

Úprava fotekZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

I'm writing this to express my keen interest in the IT help desk position. Although I have limited professional experience in the IT industry, I'm eager to learn and grow in this field. I have recently been accepted into an IT school, where I am committed to furthering my knowledge and skills in IT, and I'm particularly drawn to the opportunity to work in a dynamic environment where I can continuously learn and develop. Currently, I'm actively working on acquiring skills in fast typing and basic programming in Python, and I'm also interested in exploring other areas within the IT sphere. The prospect of joining the IT help desk team excites me as it presents an opportunity to gain new knowledge and insights into various IT functions. I'm enthusiastic about the idea of applying my existing skills and embracing new challenges. Furthermore, my previous experience working in the aviation business at Schiphol airport in the Netherlands has equipped me with valuable customer service and interpersonal skills. Over the past two years, I have honed my ability to work with people and effectively assist them in a fast-paced and diverse environment. I'm confident that these experiences have prepared me to provide exceptional support and assistance to users in the IT help desk role.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45