Není foto: Z. W.
ID 1301179

Z. W.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Chodov + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

Vzdělání Vysokoškolské

Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze

MBA

září 2008 – červen 2010Vysokoškolské

VUV Brno - Fakulta elektrotechnická

Telekomunikace

září 1982 – červen 1987Vysokoškolské

Gymnázium Chomutov, příspěvková organizace

Elektrotechnika

září 1978 – červen 1982SŠ s maturitou

Praxe 28 let a 8 měsíců

M&*********nce

Finanční specialista

listopad 2023 – dosud 1 rok

Investiční a finanční poradenství Sjednávání účelových i neúčelových úvěrů Zajišťovací produkty

In*****dce

OSVČ

září 2011 – říjen 2023 12 let a 2 měsíce

Investiční poradenství v oblasti OPF a krátkodobých burzovních obchodů. Budování a rozvoj poradenského týmu.

Ab*******ion

REGIONAL SALES & SERVICE MANAGER - REGION BOHEMIA

leden 1999 – únor 2021 22 let a 2 měsíce

Dosahování cílů v oblasti prodeje a marže (P&L) + reporting. Výběrová řízení a smlouvy. Péče o klíčové a VIP zákazníky. VIP cesty. Marketingové aktivity a strategie.

Ph*********ion

CUSTOMER CARE CENTER MANAGER, REGION CEE

srpen 2010 – prosinec 2012 2 roky a 5 měsíců

Řízení a zlepšování procesů při poskytování služeb, zavádění řešení reagujících na potřeby trhu a zákazníků a zvyšování výkonnosti procesů v celém regionu. Odpovědnost za finanční uzávěrku (smlouvy i T&M). Zodpovědnost za maximálně efektivní a účinné využití lidských zdrojů. Osobní rozvoj regionálního týmu.

Ph*********ion

CUSTOMER SERVICE MANAGER, CZECH REPUBLIC

srpen 2006 – červenec 2010 4 roky

Dosahování cílů v oblasti prodeje servisních služeb (smlouvy + T&M), marže (P&L) a reportingu. Zajišťování servisních služeb a dodržování výkonnosti v rozsahu požadovaných zákazníky. Řízení výkonnosti a rozvoje celého týmu zákaznického servisu s ohledem na aktuální stav i budoucí vývoj instalované přístrojové báze. Spolupráce s oddělením prodeje a projektovým managementem při zajišťování technických vstupů na podporu procesu získávání zakázek (OAP) a procesu realizace zakázek (ORP).

Ab*******ion

QUALITY MANAGER CEE, MIDDLE EAST AND N/W AFRICA

září 2002 – prosinec 2004 2 roky a 4 měsíce

Implementace procesů vztahující se k servisní činnosti - evidence požadavků, dokumentace průběhu oprav, klíčové ukazatele výkonnosti, výsledky průzkumů spokojenosti zákazníků. Dodržování předpisů pro nápravná a preventivní opatření, dokumentace, skladování, komunikace s místními příslušnými orgány. Audity kvality - rozsah auditu omezen pouze na dříve proškolené oblasti. Místopředseda sdružení CZEDMA (česká pobočka Evropské asociace výrobců diagnostik).

Ab*******ion

REGULATORY & QUALITY MANAGER ČR & SR

únor 2001 – srpen 2002 1 rok a 7 měsíců

Zajištění plné shody Abbott přístrojového portfolia a produkty s legislativními požadavky v ČR/EU. Zřízení a další koordinace překladatelského oddělení. Zavedení a udržování systému řízení kvality ISO 9001.

Ab*******ion

TECHNICAL SALES SPECIALIST

březen 1996 – leden 1999 2 roky a 11 měsíců

Plná odpovědnost za dosažené prodeje. Péče o uživatele přístrojové techniky (vedení laboratoří, VIP zákazníci, názoroví vůdci atd.). Uvádění nových produktů na trh. Organizace místních marketingových a zákaznických akcí.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

E - přípojná vozidla

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSPokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Sport, hudba, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45