Foto:  Alena K., DiS.
ID: 194058

Alena K., DiS.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  37 let


  Aktualizace 04.10.2016
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    1999 - 2001
    Veřejně správní akademie ve Vyškově - Správní činnost
    Vyšší odborné
    1994 - 1999
    Střední hotelová škola - Hotelová škola
    Středoškolské nebo vyučení s maturitou
  • Praxe

    2012 - 2013
    Partners Financial Services s.r.o.
    Pojišťovnictví , Finanční poradce
    Vyhledávání, oslovování nových klientů, tvorba, zpracování a prezentace klientských portfólií, následné zpracovávání klientských smluv, servisní péče o klienty, komunikace s obchodními partnery.
    2006 - 2012
    IBS - Insurance Broker Services, a.s.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Zpracovávání klientských smluv, práce se zákaznickými daty, komunikace s klienty i s obchodními partnery, vedení agendy evidence dlužníků, spolupráce s obchodními partnery.
    2005 - 2006
    Texpo Export - Import s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní zástupce
    Povinnosti obchodního zástupce (agenda a time-management), organizace firemních akcí, zajišťování účasti na firemních akcích, reklama, zpracovávání propagačních materiálů, vyhledávání nových obchodních partnerů, řešení obchodních vztahů, práce se zákaznickými daty, komunikace a péče o obchodními partnery, zpracovávání objednávek.
    2003 - 2005
    Okresní soud ve Zlíně
    Státní a veřejná správa , Asistent soudce
    Povinnosti zapisovatelky (záznamy ze soudních jednání, zpracovávání a vyhotovování příslušných dokumentů), archivace spisů.
    2002 - 2002
    Městský úřad v Kroměříži
    Administrativa , Asistentka
    Povinnosti asistentky místostarostky (agenda a time-management místostarostky), zapisování a následné zpracování poznámek z porad zastupitelstva města, organizace kulturních a společenských akcí, zpracování plakátů, pozvánek na kulturní a společenské akce města Kroměříže, zpracování a vyhodnocování anket, inventarizace vybavení a zařízení, úzká spolupráce s odborem životního prostředí.
    2002 - 2002
    Umělecká agentura FATIMA
    Administrativa , Asistentka
    Povinnosti asistentky ředitele (agenda a time-management ředitele), zpracování svěřených úkolů, organizace společenských akcí, zajišťování účasti na firemních akcích, reklama, propagační materiály, komunikace se sponzory a péče o klienty.
    2001 - 2001
    PM HOLDING, a.s., Zlín
    Administrativa , Asistentka
    Povinnosti asistentky generálního ředitele (agenda a time-management ředitele), zpracování dokumentů a svěřených úkolů, práce se zákaznickými daty.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  základní
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Trvalé bydliště

    Vinohrádky 4342, Kroměříž, 76701

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45