Není foto: Y. S.
ID 1198110

Y. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Mariupolský ekonomická univerzita, Ukrajina

řízení projektů

srpen 2015 – červen 2016Vysokoškolské

Charkivska národní akademie, Ukrajina

inženýr Elektromechanik

srpen 1999 – červen 2002Vysokoškolské

Mariupolská elektromechanická technikа , Ukrajina

inženýr Elektromechanik

září 1997 – červen 1999Vyšší odborné

Praxe 22 let

OLMA

expedice

červenec 2022 – dosud 2 roky a 4 měsíce

expedice

Sp*******ing

letech Vedoucí oddělení organizace oprav

březen 2012 – únor 2022 10 let

Vývoj a aktualizace norem a předpisů Tvorba, ochrana rozpočtu s ohledem na priority v oblasti kritičnosti, sledování plnění rozpočtu Plánování oprav: harmonogram zastávek hutních jednotek, plánování zdrojů( materiály ,služby), tvorba opravných položek, sestavování odhadů Kontrola připravenosti na opravy: spoluúčast na rozpočtu, zajištění materiálu, plnění protokolárních záležitostí Kontrola kvality provádění oprav: plán-skutečnost analýza provádění oprav, analýza příčin odchylek a vývoj nápravných opatření Sledování efektivity využívání pracovních sil a TMC Tvorba, kontrola KPI Kontrola a provádění protokolových otázek, příkazů, regulačních dokumentů Příprava dokumentů a prezentací pro videokonference, schůzky na úrovni vrcholových manažerů holdingu Provádění auditů podniků holdingu o efektivitě implementace nástrojů šetrné výroby, dodržování rozpočtů, přesnosti plánování

Šk*****any

účast na projektu optimalizace opravárenské struktury hutního podniku

květen 2010 – březen 2012 1 rok a 11 měsíců

Benchmarking opravné funkce ocelárny (více než 10 000 zaměstnanců): - analýza stávající organizační struktury a rozdělení funkcí v oblasti oprav a spolehlivosti mezi výrobou a inženýringem - identifikace chybějícího a duplicitního opraváře - vytvoření jednotného organizačního modelu pro spolehlivost a opravy a rozdělení funkcí zaměstnanců mezi jednotky - definice KPI pro nový organizační model zaměřený na spolehlivost a efektivitu provádění oprav - analýza hlavních obchodních procesů v opravách a spolehlivosti: identifikace klíčových uzlů agregátů a vypracování opravných strategií podle uzlů, implementace systému zbor a analýza dat o spolehlivosti zařízení pomocí automatizace a vizuální diagnostiky zařízení, upřednostňování oprav a přidělování opravárenského fondu, podrobné plánování plánovaných a kapitálových oprav, sledování efektivity využití pracovních zdrojů, - vývoj změn v obchodních procesech podle nového organizačního modelu - rozdělení a vývoj základních forem (konečných produktů) obchodních procesů - Sjednocení příruček zařízení a zpracování SAP - příprava a spuštění programu školení opravářů

Me*******če"

Manažer oprav zařízení

červenec 2005 – květen 2010 4 roky a 11 měsíců

Údržba a opravy elektrických zařízení

Me*********če"

Elektromontér

červenec 2002 – červenec 2005 3 roky a 1 měsíc

Údržba a opravy elektrických zařízení

Jazyky

češtinapokročilý začátečník

angličtinapokročilý začátečník

ruštinavýborná

ukrajinštinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

C - nákladní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert

Prezentační program (MS PowerPoint)Expert

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

teorie řešení vynalézavých úkolů

2020

hodnotové myšlení

2019

time management

2018

delegování, zpětná vazba

2018

stanovení úkolů

2017

Nedirektivní vliv

2017

Zájmy

Aktivní dovolená

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45