Foto:  Lukáš J.
ID: 259881

Lukáš J.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  28 let


  Aktualizace 18.07.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2012 - 2015
    Vysoká škola Karla Engliše, a.s. - Technologie ochrany osob a majetku
    Bakalářské
    2003 - 2007
    Střední odborná škola ochrany osob a majetku - Bezpečnostně právní činnost, obor Ochrana osob a majetku
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2014 - 2015
    Společnost E.R.O.C. s.r.o., Praha
    Služby , Domovník, správce objektu
    Zodpovědnost za provoz tří podniků Plánování rozpočtu, schvalování a kontrolování finančních dokladů Koordinace a řízení technické divize (běžné údržba a havarijní opravy, revize) Spolupráce s externími dodavateli služeb - úklidové práce, prádelna Správa finanční hotovosti Spolupráce s HR při náboru security, recepce Školení zaměstnanců při řešení nestandardních situací Zajištění nepřetržitého směnného provozu Vedení týmu Tvorba a realizace rozvojových aktivit společnosti
    2013 - 2015
    OSVČ - Bezpečnostní a úklidové služby
    Služby , Domovník, správce objektu
    Zpracování dokumentace (směrnice, reporty, aj.), Bezpečnostní posouzení stavu, Bezpečnostní opatření, Vypracování návrhů na trezorovou místnost, Školení nestandardních situací, zajištění ostrahy a úklidu
    2011 - 2013
    Vězeňská služba České Republiky
    Ostraha a bezpečnost , Pracovník vězeňské služby
    Vykonávání strážní služby ve věznicích na úseku ochrany objektů vězeňského areálu, vstupů, vjezdů, výjezdů nebo vnějších střežených stanovišť - eskortování obviněných nebo odsouzených osob.
    2007 - 2011
    Special Service International, spol. s r. o.
    Management , Provozní ředitel / manažer
    • Zajištění personálního zabezpečení jednotlivých provozů, konkrétně činnosti jako tvorba inzerce, výběr uchazečů, vedení osobních pohovorů, následné nábor nových zaměstnanců a sepisování smluv na HPP i DPP • Spolupráce s úřady práce za účelem vyhledávání uchazečů • Účast na poradách vedení • Řešení a koordinace zaměstnanců při řešení provozních událostí • Vedení provozů několika hotelů a administrativních center v oblasti fyzického zabezpečení a kontrola vedoucích směn na daných objektech • Vytváření a aktualizace interních směrnic • Zpracování podkladů pro mzdové oddělení • Odpovědnost za provoz, bezpečnost objektu a zaměstnanců • Provádění školení zaměstnanců na bezpečnostní systémy • Plánování směn • Spolupráce s PČR při zajištění důkazů v trestním řízení • Vedení administrativní agendy jako např. kontrola povolených prací, zpracovávání reportu o mimořádných událostech, kontrola zápisů v požární dokumentaci
  • Jazykové znalosti

    ruština  -  základní
    angličtina  -  mírně pokročilá
    němčina  -  středně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Adobe Photoshop, MS Outlook
  • Zájmy

    četba, golf, cestování
  • Trvalé bydliště

    Vídeňská tř. 602/28, Znojmo, 66902

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45