Foto:  Michaela  D.
ID: 241056

Michaela D.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  37 let


  Aktualizace 07.08.2015
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    1993 - 1998
    Obchodní akademie Ústí nad Labem - pětileté studium s maturitou - Obchodní akademie
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2015 - 2015
    Auto-Kabel Krupka
    Doprava, zásobování a logistika , Specialista logistiky
    - péče a stav zákaznických obalových kont - vedení obalových kont (excel, expert) - zajištění zákaznických obalů na expedici hotových výrobků v souladu s plánem výroby, a to s časovým předstihem - kontrola dat na zákaznických portálech - reklamace a jejich evidence - reporty o aktuálním stavu obalových kont ve společnosti - archivace a třídění dokumentace - inventury obalových kont ve společnosti - kontrala a revize balících instrukcí
    2014 - 2015
    ZDEMAR Ústí nad Labem s.r.o.
    Doprava, zásobování a logistika , Disponent
    telefonické jednání se zákazníky, dopravci a zahraničními partnery v německém jazyce (klientela 90% německy hovořící zákazníci) - vytváření cenových nabídek, kalkulací - vyhledávání a zajišťování nových zakázek a jejich následná realizace - řízení dopravy v tuzemsku i v zahraničí, sledování termínů dodání - objednávání a koordinace dopravy - zástupy za jednotlivé kolegyně a kolegy - vedení obchodní administrativy a ostatní administrativní práce - běžná kancelářská práce v obchodním oddělení - provozní činnost a ostatní práce v informačním systému - další práce stejného charakteru zadané zaměstnavatelem - dodržovat integrovaný systém kvality, pracovní postupy, směrnice a pokyny stanované normami ISO 9001:2008, HACCP, GTP a GMP
    2005 - 2014
    ZDEMAR Ústí nad Labem s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    ·administrativní práce v celopodnikovém systému NF ·organizační činnost, administrativní práce, provozní činnost dle dispozic od vedoucího ·příprava podkladů a zpracování korespondence ·tvorba a práce na úpravách vnitropodnikových směrnic, pracovních postupů, pokynů ·práce na dokumentech v souvislosti s normou ISO ·kontrolní činnost v plnění zadaných úkolů vedoucích ostatním podřízeným, hlídání termínů apod. ·reportování různých ukazatelů ( plnění plánu, výkonnost, apod. ), ·tvorba prezentací a příprava workshopů, pro případné jednání, porady, apod. ·příprava porad ( svolávání porad, příprava agendy, zápis porad, instruktáže ) ·organizace a plánování schůzek, ( kalendář ) ·příprava a evidence reklamaci ( kompletace ) ·filtr požadavků ze strany ostatních oddělení, zákazníků, vedení ( tři seznamy - podle priorit ) ·vytřídění, materiálů, informací, případné vyřízení či předání na kolegy ·zapisování informací z jednání ·evidence reklamních předmětů a jejich vydávání ·vyřizování telefonických hovorů, ·příprava pro jednání s obchodními partnery u nás ve firmě, uvítání, usazení apod., ·provozní činnost ·další práce stejného charakteru zadané zaměstnavatelem ·dodržovat integrovaný systém kvality, pracovní postupy, směrnice a pokyny stanovené normami ISO 9001:2008, HACCP, GTP a GMP
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  pokročilá
    angličtina  -  pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    rodina, sport, dům a zahrada
  • Trvalé bydliště

    Chlumecká 302, Chlumec, 40339

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45