Ing. Lucie V. 37 let , životopis 1006821
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Pohořelice (okres Brno-venkov) + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistent pedagoga Fakturant/ka Písařka Pracovník back office Pracovník pohřební služby Recepční v administrativě Referent Vychovatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Newton College, a. s.
Ekonomie a management v podnikání, Řízení lidských zdrojů
2021 – červen 2023Vysokoškolské
Vysoká škola Karla Engliše v Brně, a. s.
Ekonomika a management
2008 – 2011Bakalářské
Obchodní akademie
Obchodní akademie
2003 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 8 měsíců
Po*********.o.
Dispečerka + smuteční řečník, sjednavatelka
říjen 2022 – dosud 2 roky a 1 měsíc
Administrativa, kontrola přijatých faktur. Vedení čtyř pracovníků, rozdělování pracovních činností s následnou kontrolou, plánování a zajišťování efektivního postupu, evidence docházky a jejich včasné odevzdání na personální oddělení, zodpovědnost za správné odvádění pracovních činností pracovníků, vedení a zakládání dokumentace, svozy z nemocnic, soudního lékařství, plnění termínu svozů. Objednávání zboží. Komunikace s pozůstalými - svozy z rodinných domů. Smuteční řečník-sestavovani smuteční řeči, přednes. Vystavování faktur, příjem faktur, pokladna v programu Pohoda. Důvod ukončení pracovního poměru: náročnost práce, kontrola cca 120 nebožtíků za měsíc, další přidělování pracovních úkonů.
Ag********* o.
Administrativní činnost na ekonomickém oddělení, pokladna, pomocná účetní, vedení skladového hospodareni
2020 – leden 2022 2 roky a 1 měsíc
Příjem faktur, zpracování, účtování faktur až po platbu faktur. Příjem, výdej peněžní hotovosti do pokladny a jejich zaúčtování. Vedení skladového hospodaření - příjem, výdej materiálu. Zapsání pohybu. Datové schránky. Program Klasifikace, Neware-Důvod ukončení pracovního poměru:nastavení víkendových otevírání skladu pro opravu strojů, pohotovost.
Ko*******VIG
Referentka podatelny
2011 – 2015 4 roky a 6 měsíců
Zpracování pojistných smluv.
S.******* s.
Asistentka oddělení kvality, Interní auditor pro EMS
2007 – 2011 4 roky a 6 měsíců
Zajišťování chodu oddělení, zpracování docházky, výpočty statistiky, kontrola bezpečnosti práce.
Jazyky
angličtinazačátečník
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
SAPZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
SAP, KelExpress, Power Key, Datová schránka, program Klasifikace, Pohoda
Kurzy
Sjednávání, komunikace
říjen 2024
Smuteční řečník
listopad 2023
Anglicky jazyk - konverzace
2021
Certifikát o absolvování kurzu Anglický jazyk mírně pokrocili
2021
Osvědčení / vedení pokladny, účetnictví, DPH, EET, GDPR a další souvislosti ve vztahu k pokladne
2021
Certifikát o absolvování kurzu Anglický jazyk zacatecnici
2017
Státní zkouška z kancelářského psaní na klavesnici
2008
Osvědčení o absolvování kurzu Interní auditor EMS
2008