E. J. , životopis 1251361
Představa o práci
Kde hledám práci
Odolena Voda + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Referent Vkládání dat do počítače
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola SOE Sereď ( SVK )
ekonomika-podnikání
září 1992 – červen 1996SŠ s maturitou
Praxe 27 let a 9 měsíců
Akcenta
Zákaznický servis
únor 2024 – duben 2024 3 měsíce
obsluha firemních zákazníku pro HU trh, vyřizování e-mailu, zadávání údajů do firemních programů
Caparol Czechia, s.r.o.
Specialista zákaznického servisu
březen 2020 – prosinec 2023 3 roky a 10 měsíců
zpracování objednávek v informačním systému, fakturace, komunikaci s obchodními zástupci a zákazníky, administrativa skladu, řešení případných nesrovnalostí v dodávkách, řešení reklamací
Agility Logistics, s.r.o.
administrativní pracovnice
říjen 2019 – únor 2020 5 měsíců
vystavování objednávek, kontrola faktur a cen, evidence skladových zásob, reporting vedoucímu logistiky, spolupráce napříč firmou
HrubyMoving Transport, a.s.
administrativní pracovnice
únor 2017 – září 2019 2 roky a 8 měsíců
faktury příchozí, příchozí a odchozí pošta, vyřizování pokut tuzemských i zahraničních, leasingy, pojištění zahraničních zásilek, podpora účetního oddělení, zajištění chodu recepce, objednávání kancelářských potřeb
Dapam - Dceřiná společnost Quentinu
obchodní asistentka
květen 2016 – leden 2017 9 měsíců
vyřizování všech faktur příchozích i odchozích z/do společnosti, pošta odchozí, příchozí, objednávání zboží na sklad od dodavatelů, skladové hospodářství, podpora obchodního oddělení
Quentin, spol. sr. o
vedoucí operativy
březen 2001 – duben 2016 15 let a 2 měsíce
chod fakturačního oddělení, chod recepce, chod skladu, kontrola řidičů, zásobování a skladové hospodářství 3 obchodu Apple Store
Investiční a Poštovní banka
sekretářka ředitele
leden 1998 – únor 2001 3 roky a 2 měsíce
agenda diáře, schůzek, obchodních jednání p. ředitele, kompletní organizace služebních cest vč. vyúčtování, příprava dokumentů, jejich finalizace pro jednání, kontrola dokumentů, prezentací atp.
restaurace Enelin Veľké Üľany ( SVK )
provozní restaurace
červenec 1996 – prosinec 1997 1 rok a 6 měsíců
chod restaurace, zajištění a kontrola surovin, kontrola tržby a odpracované hodiny svých podřízených, dohlížení na finance a provádění inventur, propagace
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
maďarštinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
QIPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce