Andrea J. 49 let , životopis 1290324
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Bohnice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Libeň + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Čakovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Březiněves + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Dolní Chabry + 10 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Office manager Personalista Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí provozu / provozní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SEŠ Resslova 8
všeobecná ekonomika
září 1989 – červen 1992SŠ s maturitou
Praxe 32 let a 6 měsíců
PIAGGIO CAFFÉ
Provozní manager kavárny
2020 – 2024 4 roky a 6 měsíců
péče o chod kavárny- objednávky zboží, rozpisy směn, zajištění komplet.funkčnosti provozu,servis,nutné opravy..... dále potom personální charakter -inzerce,nábor a zaškolení nových zaměstnanců, podklady pro mzdy, vyplácení mezd
TESCO
Personalista
2023 – 2023 6 měsíců
nábor nových zaměstnanců pro skladový areál , inzerce, pohovory, smlouvy nástupní i výstupní,systém školení,podklady pro mzdy
OSVČ
Velkoobchod s oblečením USA,UK a vlastní eshopy
2003 – 2023 20 let a 6 měsíců
vyhledání dodavatelů na trhu v UK a USA, smlouvy o dodávkách +vyjednání podmínek spolupráce, vybudování odběratelské sítě velkoobchodu , péče o zákazníky , podpora zač.obchodů, stanovování cen, podklady pro účetní agenturu, fakturace.... později otevření vl.eshopů, spuštění, vklady, realizace objednávek, fakturace, ....
PRAGODATA s.r.o.
Personalista
2000 – 2003 3 roky a 6 měsíců
evidence zaměstnanců,inzerce,výběrová řízení,pohovory,smlouvy pracovní,stabilizační, výstupní formality , spolupráce s personálními agenturami, školení,podklady pro mzdové účetní, veškerá administrativa spojená
DÁLNIČNÍ STAVBY a.s.
Finanční oddělení
2000 – 2000 6 měsíců
finanční rozpočty staveb, evidence a organizace zaměstnanců, školení, logistika, podklady pro mzdové účetní , finanční podpora staveb, objednávky
PROTHERM s.r.o.
Osobní asistent managementu
1994 – 2000 6 let a 6 měsíců
administrativní činnost spojená s vedením společnosti a zaměstnanců, organizace programu vedení , zajišťování ubytování pro tuzemské i zahraniční obchod.partnery, příprava jednání, účast na jednáních, plánování služ.cest, plánování školení a organizace školení
SIEZA s.r.o.
Asistent obchodního a finančního oddělení
1992 – 1994 2 roky a 6 měsíců
veškerá činnost spojená s chodem obchod.oddělení- prodej,fakturace, sklad, podklady pro finanční oddělení, podklady pro mzdy
Catherine s.r.o.
Obchodní asistent
1992 – 1992 6 měsíců
příprava smluv s dodavateli, odběrateli, jednání v NJ, objednávky zboží, správa firemní databáze, fakturace, evidence obchod.případů, prodej
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
ruštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZkušený
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Baristické zkoušky
2019
Zákoník práce
2002