P. K. , životopis 1239793
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní zástupce Pracovník call centra Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Vedoucí / manažer restaurace Vedoucí provozu / provozní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola MUDr. Švejcara
Veřejnosprávní činnost
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 11 měsíců
Flexipal a.s.
Asistentka
září 2022 – březen 2023 7 měsíců
činnost spojená s chodem kanceláře a celé pobočky, administrativa, vedení evidence skladu, kontrolní činnost nad zaměstnanci, úzká spolupráce s ostatními pobočkami společnosti
Akeso a.s. Nemocnice Hořovice
Pracovník call centra
červenec 2023 – 2023 6 měsíců
telefonické objednávky pacientů, telefonická a emailová komunikace s klienty Altoa Premium Healt Care
Mechanizace Král s.r.o.
Asistentka
únor 2018 – září 2021 3 roky a 8 měsíců
příprava podkladů pro účetní oddělení, evidence faktur v programu Pohoda, administrativa spojená s chodem firmy, kontrolní činnost nad zaměstnanci, práce v terénu - strojník, komunikace se zahraniční klientelou (Německo) - nákup a prodej
OSVČ Local Plískov The Bike Pub
Vedoucí provozu / provozní
květen 2019 – květen 2020 1 rok a 1 měsíc
hostinská činnost, organizace společenských a sportovních akcí, komunikace s obchodními zástupci a ostatní činnost spojená s provozem Činnost ukončena z důvodu Covidu.
Poison Group - reality
Asistentka
červenec 2009 – prosinec 2009 6 měsíců
příprava a evidence fakturace, spolupráce a komunikace s účetním oddělením, administrativa spojena s chodem firmy Ukončení pracovního poměru z důvodu uzavření pobočky.
OSVČ
Promotion v Německé republice
listopad 2003 – květen 2009 5 let a 7 měsíců
zakázky pro firmy Milka, Schwartau, Vodafone, T-Mobile, Kellog, Porsche, účasti na výstavách (prodej a prezentace produktů), administrativa
Home Credit
Obchodní referent
únor 2003 – říjen 2003 9 měsíců
uzavírání smluv o finanční půjčce, administrativa, komunikace s klienty
Čerpací stanice Gull
Administrativní pracovník
červenec 2002 – leden 2003 7 měsíců
zadávání zboží do systému čerpacích stanic, kontrolní činnost, příprava podkladů pro účetní oddělení, evidence fakturace, komunikace s klienty
Herna - bar Plzeň
Vedoucí provozu / provozní
září 2001 – květen 2002 9 měsíců
provoz pobočky, objednávky zboží, inventury, docházky
Jazyky
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
ERP a účetní software
PohodaZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchZkušený
Úprava fotekZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení