D. K. , životopis 1265865
Představa o práci
Chci pracovat jako
Domovník, správce objektu Hrázný Lesník Mistr ve stavebnictví Porybný Prodejce vozů Stavbyvedoucí Stavební dozor Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU Stavební
Stavební zaměření
září 1989 – červen 1992SŠ s maturitou
Praxe 27 let a 11 měsíců
THIERRA
Stavbyvedoucí
březen 2022 – dosud 2 roky a 3 měsíce
Koordinace a řízení prací na stavbě , kontrola kvality, komunikace s investorem a subdodavateli, logistika, vedení stavebního deníku, kontrola dodávek materiálu, plnění platné legislativy a požadavků na BOZP a PO
Oknoservis
Ředitel realizací
leden 2021 – prosinec 2021 1 rok
Strategické řízení oblasti rozvoje realizací, stanovení HMG jednotlivých realizací v souladu se strategii organizace, spolupráce na celkovém řízení bezproblémového chodu realizaci s ohledem na stanovené cíle, spolupráce s oddělením nákupu, obchodu, kvality a logistiky s cílem zajistit dodávky zákazníkům dle jejich specifikace, optimalizace postupů a procesů realizace z hlediska technologie, produktivity a kvality, implementace a ověření nových postupů, zajištění modernizace , vývoje a vyhledávání novych montážních postupů, materiálů ke zvýšeni efektivity výroby, řízení zpracování, vyhodnocení a kontrola technické a projektové dokumentace realizace, vedení motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků, vyhodnocení spotřeby a nákladů jednotlivých středisek montáží, dohled nad dodržování zásad BOZP a PO
Stavební Příprava a realizace
Jednatel
leden 2008 – prosinec 2020 13 let
Přímé řízení staveb, řízení subdodavatelů při realizaci, jednání s projektanty a investory, vedení kontrolních dnů, vedení kontrolních dnů, vedení stavební dokumentace, tvorba cenových nabídek a zpracování rozpočtu, poskytování informací o stavebním systému a jejich možnostech , objednávky materiálů, tvorba HMG staveb, obchodní jednání s investory a hledání potencionálních zákazníků, kontrola provedených prací z hlediska kvality.
ASKO nábytek
Zástupce vedoucího
leden 2005 – prosinec 2008 4 roky
Řízení chodu prodejny a vedení kolektivu, motivace, hodnocení a školení zaměstnanců, delegování úkolů a jejich kontrola, vedení potřebné administrativy, statistiky a reporting, zajištění provozu a údržby nemovitosti.
Čerpací stanice MDKM
Zástupce vedoucího
leden 2002 – prosinec 2005 4 roky
Objednávání zboží a PHM, příprava inventur a veškerá administrativa, vedení výběrových řízení na nové pracovníky, zastoupeni při jednání na úřadech, odvody finanční hotovosti.
SAN MARINO Cafe
Barman
květen 1996 – prosinec 2002 6 let a 8 měsíců
Chod kavárny, pobyt v zahraničí.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
ADR
leden 2020