A. M. , životopis 864853
Představa o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 20 km ochota dojíždět Mapa Nový Bydžov + 20 km ochota dojíždět Mapa Hořice (okres Jičín) + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická
Sociální antropologie
2009 – 2011Vysokoškolské
Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická
Sociální antropologie
2006 – 2009Bakalářské
První soukromé jazykové gymnázium Hradec Králové, s.r.o.
Gymnázium
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 11 měsíců
Městský úřad Hořice
Referent oddělení přestupků a krizového řízení
srpen 2023 – dosud 10 měsíců
Evidence přestupků, práce se spisem a spisovou službou, evidence ztrát a nálezů, komunikace s občany, písemná i telefonní komunikace s orgány veřejné moci, zápis jednání s občany, běžná administrativa. Zástup na podatelně- evidence příchozí i odchozí pošty, práce s datovou schránkou a se spisovou službou, osobní i telefonní komunikace s občany, běžná administrativa
Městský úřad Smiřice
Referentka odboru tajemníka- podatelna
leden 2021 – dosud 3 roky a 5 měsíců
Příjem a evidence listovních a e-mailových zásilek, práce s datovými schránkami, konverze dokumentů, vypravování zásilek, práce se spisovou službou, evidence ztrát a nálezů, úřední deska, činnosti spojené s chodem sekretariátu úřadu, komunikace s občany, CzechPoint, zápisy ze zasedání zastupitelstva města, hlášení městského rozhlasu
advokátní kancelář Wildt&Biolek v.o.s.
Administrativní pracovník- DPP při rodičovské dovolené
únor 2018 – prosinec 2020 2 roky a 11 měsíců
Práce v programu IR-IS a Praetor- zakládání nových spisů, správa spisů, administrativa týkající se insolvenčního řízení, práce s datovými schránkami; komunikace s úřady a soudy; obsluha multifunkční tiskárny; práce v programech Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
ZVU Strojírny a.s.
Asistentka technického ředitele
listopad 2011 – srpen 2020 8 let a 10 měsíců
Administrativa spojená s chodem kanceláře ředitele, vyřizování telefonické i písemné komunikace, příprava podkladů na jednání a porady, zajištění provozu zasedací místnosti a uvádění návštěv, zajištění komunikace a předávání podkladů mezi jednotlivými odděleními, objednávání kancelářských potřeb, evidence faktur, zodpovědnost za finanční hotovost v pokladně oddělení.
Salinger z.s.
Pracovník v sociálních službách, koordinátorka dobrovolníků
leden 2009 – duben 2010 1 rok a 4 měsíce
Příprava a vedení volnočasových aktivit pro děti a mládež z rizikového prostředí. Zajištění doučování dětí, komunikace s dobrovolníky a studenty na praxi- plánování docházky a náplně činnosti, psaní hodnocení. Vše formou DPP při studiu VŠ.
Hornbach, trafika Geco, Hotel Nová Amerika, IVEPA komunikační s.r.o.
Pokladní, recepční, hosteska
leden 2005 – 2008 4 roky
Vše formou brigády při studiu.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
IR-IS, Praetor, MUNIS- ERMS podatelna, Úředník, Úřední deska, Pokladna, Legalizace a vidimace, CzechPOINT
Kurzy
Ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu
Zobrazit certifikát o absolvování
únor 2021