A. K. , životopis 1249149
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Bohnice + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v pojišťovnictví Bankovní specialista Pokladní Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Směnárník Úvěrový specialista Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
VOŠ - Vyšší obchodní podnikatelská škola, s.r.o.
Bankovnictví a finance
září 1996 – únor 2000Vyšší odborné
gymnázium Jaroslava Seiferta
Gymnázium (všeobecné 8 leté)
září 1992 – červen 1996SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 7 měsíců
IKEM
Samostatný odborný referent, oddělení výdejny ústavní lékárny
září 2021 – září 2023 2 roky a 1 měsíc
Zpracování dokladů pro zdravotní pojišťovny, kontrola a evidence přijatých receptů a poukazů. Následné předání dat do zdravotních pojišťoven v souladu s platnou metodikou. Zajišťování provozní režie lékárny. Zpracování návrhů k realizaci veřejných zakázek.
Unicredit bank Czech and Slovak, a.s.
Specialista obchodního oddělení
prosinec 2018 – září 2021 2 roky a 10 měsíců
Komplexní podpora bankovních poradců včetně přípravy smluvní dokumentace. Evidence směnek. Řešení reklamací klientů při platebním styku a dalších jejich požadavků. Administrativní činnosti spojené s chodem oddělení.
Factoring Komerční banky a.s.
Specialista zahraničního oddělení a bankovních záruk
září 2007 – listopad 2018 11 let a 3 měsíce
Správa pohledávek, faktur a dobropisů přidělené klientely, měsíční fakturace, řešení závazků odběratelů vůči daným klientům, realizace zpráv se členy v systému Factors Chain International (FCI). Komplexní správa všech typů bankovních záruk vč. verzí v AJ a koordinace s bankovními poradci.
ING pojišťovna a.s.
pracovník oddělení stížností
listopad 2005 – říjen 2007 2 roky
Komplexní řešení stížností klientů životního pojištění a investičního pojištění.
Factoring České spořitelny
referent zahraničního oddělení
listopad 2002 – říjen 2005 3 roky
Správa pohledávek, faktur a dobropisů přidělené klientely, měsíční fakturace, řešení závazků odběratelů vůči daným klientům, realizace zpráv se členy v systému Factors Chain International (FCI).
Česká pojišťovna a.s.
Pracovník call centra
březen 2000 – říjen 2002 2 roky a 8 měsíců
Registrace pojistných událostí neživotního pojištění a související péče o klienty, správa podkladů pro likvidátory, evidence reklamací a předání k řešení příslušnému oddělení.
Jazyky
ruštinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Jazykový pobyt na škole GEOS, Austrálie
studium anglického jazyka
březen 2007