P. S. , životopis 1292624
Představa o práci
Kde hledám práci
Středokluky + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v pojišťovnictví Bankovní poradce Pracovník call centra Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
ISŠ Stanislava Kubra
Veřejná správa a administrativa
září 2005 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 8 měsíců
Coral Travel
Prodejce zájezdů
duben 2024 – dosud 2 měsíce
Zákaznický servis, práce s rezervačním systémem, důslednost, finanční odpovědnost.
Žaluzie Vokurka
Řidič, asistent technika
červen 2023 – březen 2024 10 měsíců
Tato práce byla nutná z důvodu rodinného, ztráta řidičského oprávnění mého muže. Nutná spolupráce v týmu, kvůli udržení důležité pracovní pozice. Po tuto dobu jsem byla vedena na ÚP. Vyzvedávání zboží u dodavatelů, celodenní servis stínění s rozvozem k zákazníkům. Servis a montáž stínění do oken, zaměření stínění, finanční odpovědnost a zákaznický servis.
Aeskulab a.s. (Unilabs a.s.)
Recepční v administrativě
duben 2022 – červen 2023 1 rok a 3 měsíce
Uvádění návštěv. Tvorba jednoduchých reportů, výkazů, statistik. Správa došlé a odchozí pošty, zajišťování kurýrních služeb, obsluha datových schránek, komunikace se správou budovy. Objednávání kancelářských potřeb, zadávání faktur a práce s informačním systémem KARAT. Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). Zajišťování občerstvení při jednáních managementu společnosti. Obsluha a správa kancelářské techniky (fax, scanner, záznamník, kopírka,...).Vykonávání dílčích administrativních prací.
Design Hotel Neruda
Recepční v cestovním ruchu
leden 2013 – duben 2022 9 let a 4 měsíce
Odpovědnost za chod recepce a hotelu během směny, příjem a zpracování rezervací, elektronická i telefonická komunikace s hosty, práce s hotelovým systémem - programem Hores, práce s financemi, ubytování a komunikace s domácí i zahraniční klientelou, vedení úklidového systému, celková organizační činnost. 2015 - 2022 Rodičovská dovolená (2 děti)
UG Air, Aelia, Letiště Václava Havla
Shop assistant
květen 2010 – prosinec 2012 2 roky a 8 měsíců
Aktivní prodej, denní komunikace se zahraniční klientelou, práce s hotovostí, znalost icebreaking-u, multitasking-u, upsale-u a ostatních prodejních nejen psychologických postupů, péče o design celého obchodu a vitrín, příjem a kontrola zboží. Finanční odpovědnost, flexibilita, práce se zákazníky, znalost produktů.
AV Tank
Obsluha čerpací stanice
říjen 2009 – duben 2010 7 měsíců
Náplň práce- finanční odpovědnost, vyřizování objednávek, práce s PC, komunikace se zákazníky a s dodavateli.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení