M. S. , životopis 1267685
Představa o práci
Kde hledám práci
Karlovy Vary + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent Pokladní Prodavač Vedoucí úseku prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Základní
Základní škola Nová Role
září 1995 – červen 2004Základní
Praxe 19 let a 8 měsíců
Tesco stores a.s.
Pracovnice podpory provozu
říjen 2008 – duben 2024 15 let a 7 měsíců
Mojí rolí bylo především být v popředí byznysu.Doručovat pro zákazníky skvělý zákaznický servis a pro kolegy příjemné pracovní prostředí každý den. Být odborníkem na procesy a rutiny ve své roli.Moje pracovní zodpovědnost spočívala v podpoře svých kolegů a nadřízených v rozhodnutích ve prospěch firmy a spokojenosti kolegů. Dodržování legislativních a všech souvisejících právních a interních předpisů. Například Pravidla (BOZP), Hygienické minimum,archivace a následná skartace dokumentů, kontrola a řádné vedení evidence pracovní doby ,zajišťování všech školení a v neposlední řadě i průběžné sebevzdělávání. V oblasti administrativní podpory jsem zajišťovala spolupráci s Centrálním personálním pracovištěm. Byla jsem organizátorem a školitelem v oblasti nástupního procesu pro nové kolegy. Moje zodpovědnost byla i průběžná koordinace a provedení specifických aktivit pro kolegy na provozovně. Ohledně zákaznického servisu jsem zodpovídala za zpracování hotovosti a ne hotovosti na provozovně. Kontrolu stanovených limitů trezoru a jejich stavu.V oblasti dodržování rutiny jsem měla na starosti hlásit veškeré problémy za provoz, objednávání spotřebního materiálu, implementace a správnost rozložení zboží na prodejní ploše a procesů s tím spojených, garantování správnosti cenové relace,inventurní počítání položek, záruční lhůty (data minimální trvanlivosti), transfery a vratky na dodavatele nebo Distribuční centrum a veškeré činnosti a procesy na provozovně. Při poskytování přímé služby pro zákazníka je pro mě vždy na prvním místě jeho spokojenost a poskytnutí všech informací.
Karlovarský porcelán a.s.
Balička/Kartonářka
červen 2006 – září 2008 2 roky a 4 měsíce
Po přijetí do hlavního pracovního poměru jsem pracovala jako balička zboží,určeného pro přepravu a následného prodeje.Na základě orientace v oblasti dokumentů jsem se následně zapracovala,jako skladová pracovnice pro výdej a určení kartonové přepravy a zajišťovala tak doručení zboží v ideálním stavu.
Karlovarská nemocnice
Zdravotní sestra
září 2004 – květen 2006 1 rok a 9 měsíců
Po ukončení základního vzdělávání jsem se pravidelně zúčastňovala praxe při studiu na Střední zdravotnické škole, které jsem předčasně ukončila.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)