L. P. , životopis 998392
Představa o práci
Chci pracovat jako
Farmaceutický reprezentant Key Account Manager Manažer prodejního teamu Obchodní referent Obchodní zástupce Regionální obchodní manažer Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Združená střední škola
Obor ekonomika a informatické služby
2001 – 2005SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 11 měsíců
ILOL a.s.
Obchodní zástupce, farmaceutický reprezentant
září 2022 – dosud 1 rok a 9 měsíců
Vzdělávání, aktivní prodej, návštěvy klientů a partnerů Divize ortopedie, chirurgie a estetická medicína Prezentace produktů u lékáren a lékařů Organizace seminářů, školení a kongresů Práce s firemním systémem a databází. Reporting
Heineken
Obchodní zástupce
únor 2022 – září 2022 8 měsíců
Starostlivost o stávající zákazníky a akvizice nových zákazníků
Český Energetický Dodavatel a.s.
Manager zákaznického centra
2018 – 2022 4 roky a 6 měsíců
Nábor nových pracovníků. Zodpovědnost za plynulý chod zákaznického centra o počtu 10 lidí. Práce v systému USYS a Helios. Plánování směn. Řešení reklamací, komunikace s Energetickým regulačním úřadem a ostatními dodavateli a partnery.
Sephora s.r.o.
Vedoucí / manažer prodejny
2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců
- Nábor nových zaměstnanců. - Zodpovědnost za plnění obchodních cílů prodejny. - Komunikace s obchodními partnery a managmentem společnosti. - Školení zákaznického servisu pro celou ČR. - Organizování akcí pro klienty na prodejně. - Objednávky a zajišťování skladových zásob prodejny. - Plánování směn celé prodejny.
Sephora s.r.o.
Konzultant na prodejně
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
Plnění prodejních cílů, komunikace se zákazníkem a starostlivost o prodejnu.
T-mobile
Obchodní reprezentant
2008 – 2010 2 roky a 6 měsíců
Prodej služeb, vyřizování požadavků zákazníků, reklamace
Slovenská sporitelňa a.s.
Operátor call centra
2005 – 2008 3 roky a 6 měsíců
Komunikace se zákazníky
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Program USYS, Helios, CRM
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Organizovanost, komunikace, empatie k zákazníkům, kritické myšlení, samostatná práce, dodržování termínů
Kurzy
Zákaznická péče- SupportBox
Rozsah kurzu: poskytovat konzistentní a efektivní péči, správně ji propojit se zbytkem firmy, komunikovat se zákazníky na profesionální úrovni, najít a zaškolit do týmu zákaznické péče ty správné lidi a nastavit fungující procesy a měřit je.
2021