Foto: Michaela K.
ID 570243

Michaela K. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní Akademie Prostějov

Daně a účetnictví

2002 – 2006SŠ s maturitou

Základní škola Dr. Horáka

bez zaměření

1993 – 2002Základní

Praxe 17 let

H&D a.s.

Asistentka ředitele, HR specialist

červen 2021 – dosud 3 roky

Příprava formálních dokumentů pro nadřízeného, vedení diáře, příprava podkladů, tvorba reportů, statistik, prezentací, příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich, vyřizování obchodní korespondence, správa datových schránek všech subjektů, veškeré pošty vč. elektronické, péče o návštěvy, zajišťování občerstvení při jednáních managementu, organizace pracovních cest, zajišťování kancelářských potřeb pro celou firmu, nákup režijního materiálu pro sklad, výrobu a chatu. Organizace směn pracovníků recepce a kontrola jejich práce. Personální agenda - zakládání nových smluv, zdravotní prohlídky, DPP, péče o zaměstnance, organizace školení BOZP, obsluha docházkového terminálu, zpracování mezd a měsíčních výkazů docházky, předávání podkladů ke mzdám, kontrola portálu OSSZ, tvorba inzerátů - grafická, elektronická podoba - pro volná pracovní místa (VistaCreate, Canva). Dále spravuji rezervační systém a portál pro firemní, ubytovací zařízení (Betterhotel, Booking, webové stránky), také se starám o eshop firmy v oblasti klíčových slov - SEO a okrajově spravuji profily firmy na Instagramu a Facebooku.

FCC Prostějov s.r.o.

Obchodní zástupce

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

Péče o stávající zákazníky z komunální, průmyslové a živnostnické sféry, navazování styků s novými zákazníky v dané oblasti, kalkulace, uzavírání smluv a dodatků, neustálé zvyšování potencionálu zákazníků v přiděleném regionu – mapovaní situace a včasný reporting, plánování tras vozidel pro svoz velkoobjemových kontejnerů.

SUEZ Využití zdrojů, a.s.

Asistentka správce výrobního závodu

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Zpracování podkladů a informací pro správce výroby, podpora zaměstnanců skladu, administrativa, objednávání a vydávání OOPP, zpracování docházek, kompletní zpracování dokumentů při nástupu nového zaměstnance, plánování a organizace porad, tvorba zápisů z porad, administrativní podpora celé výroby, archivace dokumentů, správa lhůtníku a organizace revizí, školení, tvorba faktur na zákazníky, organizace služební cest.

Peri, s.r.o.

Specialista zakázkového oddělení

2011 – 2017 6 let a 6 měsíců

Komunikace s obchodními zástupci, zpracování objednávek od zákazníků, fakturace, kontrola skladových zásob a jejich optimalizace

Ahold Czech Republic, a.s.

Replenishment Specialist

2006 – 2011 5 let a 6 měsíců

Specialista nákupu a zásobování Sortiment ovoce a zelenina, suché plody, zpracovaná zelenina, saláty - jednáni s dodavateli a odběrateli - tuzemsko i zahraničí, tvorba cen, kontrola skladového hospodářství, rozpisy zboží, reklamace, vratky, komunikace s prodejnami

Ahold Czech Republic, a.s.

Praktikantka

2006 – 2006 6 měsíců

Praxe napříč celou firmou - nákupní, personální a ekonomické oddělení

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Další programy a počítačové znalosti

Velmi dobrá orientace na internetu, praxe v účetních programech - Stock, Pohoda, WinyX, grafické programy Photoshop, tvorba katalogů, výborné řidičské schopnosti a znalost olomouckého kraje.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Můj profesionální profil spojuje zkušenosti jako asistentka ředitele se znalostmi v oblasti marketingu a personální práce.

Kurzy

Profesní kvalifikace - Personalista/Personalistka dle NSK

Kompletní znalost Zákoníků práce, nábor zaměstnanců, BOZP, kompletní péče o zaměstnance

červen 2024

Kurz managerských dovedností - MIS

říjen 2018

Kurz Obchodní komunikace

říjen 2018

Zájmy

Od roku 2021 - dosud člen Komise pro Zdravé město Prostějov člen Komise pro kulturu statutárního města Prostějov Fotografování, sport - fitness, běh, rodina, knihy, aktuální dění, charita, sociální sítě, řízení vozidel.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45