E. K. , životopis 1289607
Představa o práci
Kde hledám práci
Říčany (okres Praha-východ) + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Brand manager Copywriter Marketingová komunikace Media Planner Online Marketing Product Specialist Produktový manager Specialista HR marketingu Specialista sociálních sítí Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Anglo - německá obchodní akademie, a.s.
Ekonomika a podnikání
2010 – 2014SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 10 měsíců
Popok.cz
Správa a provozování e-shopu
leden 2022 – dosud 2 roky a 5 měsíců
• Vytvoření webových stránek v eshopovém řešení shoptet • Nastavení cenotvorby produktů • Nastavení cen dopravy a výběr dopravců • Sjednání smluv s dopravci • Zajištění platební brány GoPay • Správa skladových zásob a vyhodnocování prodejů • Zalistování produktů a tvorba produktových karet • Výběr a rozšiřování portfolia produktů • Zpracování přijatých objednávek • Komunikace se zákazníky • Tvorba grafických návrhů v programu Canva • Produktové focení a úprava • Plánování aktivity a obsahu na instagram popok_cz • Plánování rozesílání newsletteru a jeho obsah • Copywriting • Průzkum trhu • Analyzování dat • Základ Google Analytics
Jarabak.cz
Produktový specialista
leden 2023 – duben 2024 1 rok a 4 měsíce
• Zpracování cenových nabídek dodavatelů • Cenotvorba produktů • Výběr a rozšíření portfolia produktů v různých kategoriích • Zakládání a úprava produktových karet • Komunikace se zákaznickým oddělením • Zpracování přehledu prodejů za určitá období • Průzkum trhu a konkurence • Plánování zalistování produktů ve spolupráci s nákupním oddělením
Advokátní kancelář JUDr. Petr Voříšek, Ph.D., LL.M.
Back office manager
říjen 2014 – únor 2020 5 let a 5 měsíců
• Příprava dokumentů a podkladů pro účetnictví • Evidence všech dokumentů a dokladů • Zajištění školení a firemních akcí • Správa a evidování smluv • Zodpovědnost za bezproblémový chod recepce • Zajišťování kancelářských pomůcek • Správa kancelářského vybavení a techniky • Plánování a rezervování schůzek v jednací místnosti • Archivace dokumentů a jejich vyhledávání • Správa datových schránek
Jazyky
italštinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
E-mail marketingPokročilý
Google AnalyticsPokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)