N. R. , životopis 1097327
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Karlín + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Čakovice + 10 km ochota dojíždět Mapa Praha-Smíchov + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Brand manager HR ředitel / manažer Marketingový ředitel/manažer Office manager Pracovník back office Prodejce zájezdů Produktový manager Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Ekonomika a řízení služeb
září 2020 – červen 2022Vysokoškolské
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Cestovní ruch
září 2017 – červen 2020Bakalářské
Českoslovanská akademie obchodní, střední odborná škola, Praha 2, Resslova 5
Ekonomika a podnikání
září 2013 – červen 2017SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 3 měsíce
Fubraland a.s.
Travel Consultant MICE
březen 2023 – květen 2024 1 rok a 3 měsíce
Poskytování klientům služby na profesionální úrovni s cílem dosáhnout maximálního objemu prodeje. Hl. činnosti: komunikace s klienty, kompletní služby od prvotní poptávky až do konce akce, vyhledávání a komunikace se stálými, ale i novými dodavateli, rezervace incentivních služeb (letenky, ubytování, transfery, registrace na kongresy/konference, rezervace jednacích a konferenčních prostor, pojištění a další doplňkové služby), tvorba kalkulací a voucherů pro klienta, příprava podkladů pro fakturaci
Freelancer
Hosteska, koordinátorka
leden 2013 – prosinec 2022 10 let
Např: Tess promotion, Papaya hostess League, Hostess Division, DFC Fashion Club... Pracovala jsem brigádně od 15 let na různých hostesingových eventech např. na kulturních, společenských a sportovních akcích. Zúčasnila jsem se i několika konferencí a veletrhů. Několikrát jsem pracovala i v zahraničí, např. na World Dealer Conference ve Španělsku nebo pro Lyoness v Polsku a Německu.
U -Travel pro Viking Cruises
Airport Transport Assistant
květen 2016 – říjen 2022 6 let a 6 měsíců
Zajišťování transferů, pomoc klientům ve spolupráci s letištěm, dopravou a hotely.
Moon Club & Lounge
Asistentka provozního manažera
únor 2019 – srpen 2022 3 roky a 7 měsíců
Vyřizování rezervací, telefonická komunikace s klienty, pomoc s pořádáním akcí, marketing, vedení instagramových stránek, další administrativa.
4fin Better Together, a. s.
Recepční v administrativě
duben 2021 – červen 2022 1 rok a 3 měsíce
Osobní, telefonická, emailová, poštovní komunikace s klienty a zaměstnanci, přijímaní, ohlášení návštěvníků společnosti, administrativní práce, zajištění běžného chodu recepce a ostatních firemních závazků
Jazyky
němčinazačátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost