Bc. Vladimíra B. 34 let , životopis 622149
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Kvalitář Nákupčí Obchodní referent Personalista Pracovník back office Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita J.E.Purkyně Ústí nad Labem - Fakulta zdravotnických studií
Ergoterapie
2009 – 2013Bakalářské
Gymnázium a střední odborná škola Klášterec nad Ohří
Sociální péče – sociálněsprávní činnost
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 4 měsíce
Stavební společnost Oršuliak a.s.
Referent dopravy
březen 2020 – březen 2021 1 rok a 1 měsíc
03/2020 – 03/2021 – Stavební společnost Jaroslav Oršuliak, a.s.: Referent dopravy − Příprava, zpracovávání záznamů o provozu veškerých vozidel a mechanizace společnosti − Zpracovávání, evidence faktur a daňových dokladů − Evidence strojníků, řidičů, mechanizace společnosti − Zpracovávání podkladů pro fakturaci výkonů dopravy − Tvorba docházek − Rozbor spotřebovaných pohonných hmot − Poptávky a objednávky školení, OOPP, el. dálniční známky, aj. − Správa tankovacích karet společnosti (kompletní administrace)
Městský ústav sociálních služeb Jirkov, p. o.
Rehabilitační pracovník - ergoterapeut
listopad 2019 – březen 2020 5 měsíců
− zhodnocení galerie mobility − nácvik soběstačnosti a samostatnosti v ADL − správa dokumentace − práce v systému Cygnus − léčebná tělesná výchova − získání/udržení schopností a dovedností klientů v oblasti fyzické (pohybové) či kognitivní − doporučení a nácvik v používání kompenzačních pomůcek
GRAMMER CZ, s.r.o., Žatec
Asistentka oddělení Industrial Engineering
květen 2015 – srpen 2019 4 roky a 4 měsíce
− správa technické / procesní a výrobní dokumentace – příprava / schraňování / archivace dokumentace − zlepšování ergonomie pracovišť − konsolidace dat pomocí standardizovaných nástrojů – např. SPC analýzy (Cpk způsobilosti procesů) dokumentovaných kritických procesů − tvorba pracovních postupů na pracovištích výrobních linek a šicí dílny − tvorba 5S instrukcí na pracovištích, 5S audity, sestavování akčního plánu − SQL databáze – správa demontovaných airbag modulů − správa docházek – SAP systém vč. denní spolupráce s oddělením HR − zajišťování školení pro pracovníky − zajišťování veškeré agendy spojené s vysíláním zaměstnanců na služební cesty vč. ubytování − poptávka (kancelářské/pracovní pomůcky, stroje a zařízení, spotřební materiál, výrobní materiál, služby, školení, atd.), příprava a vyhodnocení výběrových řízení − objednávání pomocí SAP/SRM systému, evidence objednávek a jejich průběhu, řešení problematiky přijatých faktur s finančním oddělením − správa majetku ve spolupráci s finančním oddělením - inventura majetku oddělení, spolupráce při pravidelných inventurách majetku celého závodu, tvorba inventárního značení, v průběhu celého roku – aktivace nových přírůstků, převody stávajícího majetku mezi odděleními/závody, příp. likvidace majetku
GRAMMER CZ, s.r.o., Most, Žatec
Asistentka výroby
říjen 2013 – duben 2015 1 rok a 7 měsíců
− správa dokumentace − evidence interní zmetkovitosti, produktivity (výrobní KPI) − tisk identifikačních výrobních štítků − objednávání pomocí SAP/SRM systém, evidence a sledování objednávek − zajišťování, evidence a výdej pracovních pomůcek a OOPP − spolupráce s HR oddělením na denní bázi − zajišťování ubytování pro pracovníky/návštěvy − zajišťování veškeré agendy spojené s vysíláním zaměstnanců na služební cesty vč. ubytování
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Databázové systémy
MS SQL
ERP a účetní software
SAPZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace