Johana Z. 38 let , životopis 1280205
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
TRIVIS - Střední škola Karlovy Vary, s.r.o.
Veřejnoprávní ochrana
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 6 měsíců
Hofmann Wizard s.r.o.
Personální koordinátorka, admin. podpora projektu, specialista systému
leden 2019 – prosinec 2019 1 rok
Hledání a výběr vhodných kandidátů na požadovanou pracovní pozici dle poptávky klienta; tvorba inzerátů; kompletní personální administrativa; práce v interním systému; komunikace jak osobně, tak emailem či telefonicky; tvoření work – flow před nasazení nového systému; testování nového sytému a podílení se na jeho tvorbě; koordinace 25 personálních agentur a jejich 80-100 pracovníků; zodpovědnost za plné dosazení požadovaného počtu pracovníků na směny; tvorba týdenních pracovních rozpisů směn pro 80-100 pracovníků; jednání s mistry a hlavními koordinátory daných personálních agentur; tvorba podkladů pro fakturace, zodpovědnost za jejich správné provedení a následná kontrola měsíční fakturace pro personální agentury; kompletní zpracování docházkové agendy – neschopenky, dovolené, apod.; tvorba excelových tabulek na denní bázi; tvorba reportů; měsíční schůzky s řediteli personálních agentur
LRM Company s.r.o.
Vedoucí krejčovské dílny, asistentka ředitelky společnosti
duben 2018 – prosinec 2018 9 měsíců
Přijímání zakázek; rozdělování zakázek mezi 4 členný tým; zodpovědnost za včas a řádně zhotovenou zakázku; komunikace s klienty jak osobně, tak telefonicky; akvizice předních českých návrhářů pro spolupráci s dílnou a následné osobní schůzky pro uzavření spolupráce; veškerá firemní agenda – nábor nových zaměstnanců, školení BOZP, příprava písemných podkladů při nástupu či výstupu ze zaměstnání, záznamy příchodu, odchodu a dovolených; tvorba denního pracovního rozvrhu; tvoření tabulek; rozvrhů; vyřizování veškerých nutných úředních záležitostí; zásobování materiály pro dílnu
Lion Mobile, s.r.o.
Vedoucí 4 e-shopu, administrativní pracovník, vedoucí reklamačního oddělení
leden 2015 – listopad 2017 2 roky a 11 měsíců
Komunikace se zákazníky jak telefonicky, tak osobně; řešení reklamací či zákaznické nespokojenosti; technická podpora přes infolinku; kompletní řešení zákaznických požadavků; zodpovědnost za 4 členný tým; zadávání pracovní činnosti podřízeným včetně následné kontroly přidělené práce; podílení se na firemním růstu a inovaci firmy; nastavování e- shopů na příslušné zboží ( kompletní nastavování produktů včetně cen); komunikace s novináři; audit společnosti
VBC CZECH s.r.o., EURO OPERATOR a.s.
Administrativní pracovník, technik, školící pracovník, pracovnice infolinky
leden 2012 – prosinec 2014 3 roky
Komunikace se zákazníky jak telefonicky, tak osobně; tvoření optimalizací a akvizicí u mobilních i fixních zákazníků; řešení reklamací či zákaznické nespokojenosti; nastavování modemů a řešení individuálních technických záležitostí klientů - technická podpora; školící pracovník prodejen Euronics v rámci projektu EURO OPERATOR a.s. a následná telefonická podpora zaměstnanců Euronics; řešení potřeb zákazníků na infolince - kompletní telekomunikační péče; zadávání požadavků do interních systémů a jejich následné zpracování; hmotná odpovědnost; tvoření workflow; vedení projektů; kompletní firemní audit
O2 Czech Republic a.s.
Konzultantka na prodejně O2
leden 2007 – říjen 2011 4 roky a 10 měsíců
Denní kontakt se zákazníky (osobní i telefonický); řešení jejich individuálních potřeb či případných reklamací- reklamace produktů a hardwaru; akvizice nových zákazníků; optimalizace stávajících služeb; vedení běžné kancelářské agendy; kompletní péče o zákazníka
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Systémy ABRA, Pohoda, SAP, Siebel, Forfox, KS - systém
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Pracovitá a nadšená pracovnice s rozsáhlými zkušenostmi v různých oborech. Pozitivní přístup, ochota a motivace naučit se nové věci. Organizovaná, pečlivá a spolehlivá pracovnice, která ráda dotahuje věci do konce. Mnohaleté zkušenosti v jednání s klienty jak osobně, tak telefonicky či emailem.