J. U. , životopis 1295969
Představa o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU Obchodu a podnikání
Kadeřník
září 2001 – červen 2004Vyučení
Praxe 9 let a 10 měsíců
Go Digital! s.r.o.
Operátor zákaznického servisu
květen 2022 – dosud 2 roky a 2 měsíce
Rozvíjení pozitivních vztahů se zákazníky Vysvětlení produktů a služeb zákazníkům. Aktivní naslouchání problémům zákazníků a poskytování řešení jejich problémů. Přesné zadávání informací o zákaznících do firemní databáze.
4home, a.s.
Pracovník reklamačního oddělení
leden 2021 – duben 2022 1 rok a 4 měsíce
Vedení reklamačních emailů. Proaktivní řešení problému zákazníků s cílem spokojenosti. Využíval konzultativní přístup k prodeji s cílem identifikovat potřeby zákazníků, navrhovat řešení.
Comgate, a.s.
Prodejce po telefonu / Telesales
červen 2014 – září 2020 6 let a 4 měsíce
Aktivní prodej Obsluha telefonního systému pro příjem příchozích hovorů a zodpovídání dotazů. Poskytování technické podpory zákazníkům s dotazy (ČEZ, UPC) Prokazatelná schopnost pracovat v rychlém prostředí a zároveň zvládat více úkolů a vyřizovat více hovorů.
Jazyky
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Převážnou část svého pracovního života jsem strávila na call centru. Kde jsem si prošla aktivním, pasivním či retenčním voláním. Dále mám zkušenosti s reklamačním procesem. Díky letitým zkušenostem umím dobře zvládat stres a přizpůsobit se v různých situacích. Jsem spolehlivá, přátelská a kolegiální. Ráda se učím novým věcem a poznávám nové lidi.