H. C. , životopis 372188
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Hostivař + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Kamýk + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v pojišťovnictví Matrikář Náborář Nákupčí Personalista Referent Učitel mateřské školky Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Beroun
Všeobecná ekonomika
1989 – 1993SŠ s maturitou
Praxe 31 let a 3 měsíce
Po*******a 4
Operátor inform. a komunik. technologíí
2018 – dosud 6 let a 9 měsíců
Odpovědnost za: správce rozpočtu, hospodářka, zpracování + evidence + zajišťování + vyúčtování: provozní záloha, školení, tuzemské cestovní náhrady, škodní události, evidence a přesuny veškerého majetku úřadu - (kanceláře, osobní karty), roční inventury, roční plány OBV, podílení se na organizaci IMZ, referátníky, servis - kopírovací stroje, individuální objednávky majetku a spotřebního materiálu, veškerá agenda týkající se osobních vozidel úřadu, správa knihovny úřadu, zajišťování oprav a údržby, nákup - evidence a vyúčtování kávy pro zaměstnance úřadu, celkový chod a organizace úřadu. Spolupráce s různými odbory PPČR
Po*********a 5
Kontrolor cestovních náhrad
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Odpovědnost za: kontrola cestovních náhrad, příprava podkladů pro mzdovou účtárnu, archivace dokladů, komunikace (telefonická, e-mailová, osobní) převážně s odděleními Správy rozpočtů v rámci ČR, příslušníky Policie ČR, Zúčtovacím oddělením
Če********* 10
Specialista podpory obchodu
1993 – 2016 23 let a 6 měsíců
Odpovědnost za: všeobecná administrativa, odborná korespondence, zpracování smluvních podkladů k nástupu externích spolupracovníků, objednávání zboží v programu SAP pro externí a interní spolupracovníky, zajišťování distribuce propagačních materiálů pro externí spolupracovníky, evidence majetku, inventury, spolupráce s odbornými útvary (hospodářská správa, archiv, codis, podatelna, atd.), asistentka vedoucího oddělení, zajišťování školení, organizace akcí společnosti
Če*****a 5
Referent, obor Administrativa
1993 – 1993 6 měsíců
Odborný referent - zpracování podkladů pro přiznání starobních důchodů
Jazyky
ruštinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
IS ETŘ, IS SQL
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Dobré organizační a komunikační schopnosti
Kurzy
Kurz zdravého prosazování
květen 2016
Kurz prodeje produktů společnosti
září 2015