V. V. , životopis 837476
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Disponent Logistik Nákupčí Plánovač výroby Pracovník podpory zákazníků Referent Ředitel / manažer nákupu Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium T.G. Masaryka Litvínov
Gymnázium (osmileté všeobecné)
září 2002 – červen 2010SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 9 měsíců
Ascorium Most s.r.o.
Logistik
duben 2021 – dosud 3 roky a 3 měsíce
nákup surovin, materiálů a služeb - vedení skladové evidence v účetním systému SAP; průzkum trhu v oblasti nákupu; poptávková řízení na dodavatele, jejich hodnocení a návrhy na uzavření smluv; plánování nákupu surovin - jejich objednávky, evidence a realizace nákupu; zodpovědnost za realizaci přepravy surovin ... zajištění dodávek výrobků a zboží zahraničním zákazníkům – mezi mé přidělené zákazníky patřilo např. BMW AG, Dr. Schneider (nyní součást SMRC) dodávající interiérové díly přímo pro VW, Grupo Antolin – zajišťující dodávky pro Renault ... sestavování operativních, týdenních a měsíčních plánů výroby za pomoci využití vlastního plánovacího programu Production Planning Tool na jehož vývoji jsem se aktivně podílela spolu s kolegy z Belgie
Český rybářský svaz, z.s., Místní organizace Most
Asistentka - částečný úvazek
červen 2019 – prosinec 2020 1 rok a 7 měsíců
administrativa, žádosti o dotace, příprava smluv, evidence, prodej povolenek a členských známek
Icopal Vedag CZ s.r.o.
Provozní manažer - manažer nákupu a logistiky (exportu)
červen 2017 – únor 2018 9 měsíců
nákup surovin, materiálů a služeb po vyhodnocení všech konkurenčních nabídek; zajištění dodávky výrobků a zboží sesterským podnikům koncernu; spolu s celým logistickým oddělením projednávání a vyřizování objednávek a řešení požadavků zahraničních odběratelů; spravování veškerých smluv - nájemní, pojistné, leasingové, na nákup surovin a materiálů pro výrobu, nákup služeb, dodávky energií, likvidace odpadů...; příprava a vedení správních řízení s orgány státní správy (ČIŽP, Stavební úřad apod.); správa vozového parku zaměstnavatele; vedení evidence a zajišťování periodických školení všech zaměstnanců; vedení agendy dle ADR; kalkulace výrobků; zpracování EKOKOM ...
Icopal Vedag CZ s.r.o.
Obchodní referentka - nákup a prodej
leden 2016 – květen 2017 1 rok a 5 měsíců
zodpovědnost za zajištění surovin a obalů pro výrobu; zodpovědnost za realizaci přepravy surovin; vedení skladové evidence v účetním systému; průzkum trhu v oblasti nákupu; poptávková řízení na dodavatele, jejich hodnocení a návrhy na uzavření smluv; plánování nákupu surovin - jejich objednávky, evidence a realizace nákupu; nákup služeb opravárenského, investičního i neinvestičního majetku; zodpovědnost za zajištění přepravy surovin; sestavování operativních, měsíčních a ročních plánů výroby i prodeje; kalkulace výrobků; reklamace; zpracování podkladů pro podnikatelský plán; zpracování EKOKOM; prodej hydroizolačních asfaltových pásů
INNO-COMP BOHEMIA, s.r.o.
Referentka nákupu a logistiky
srpen 2013 – prosinec 2015 2 roky a 5 měsíců
objednávky materiálu pro plynulý chod výroby, kontrola skladových zásob, inventorizace, hodnocení dodavatelů, zajišťování technických DataSheetů a materiálových listů a jejich archivace, evidence ISO certifikace dodavatelů, měsíční zprávy, evidence, kontrola materiálu
SIMONA Plast - Technik s.r.o.
Asistentka na účetním oddělení
červen 2012 – září 2012 4 měsíce
administrativa účetnictví archivace
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
SAPZkušený
Další programy a počítačové znalosti
IFS (ERP systém podobný SAP) ; Lotus Notes ; WMS - správa skladového systému ; Ariba + APURA (Microsoft teams aplikace) - objednávkový systém zaměstnavatele
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Školení o přepravě dle ADR
školení osoby podílející se na přepravě nebezpečných věcí dle Dohody ADR
listopad 2023
seminář EKO-KOM
znalost obalového zákona, činnost EKO-KOM, struktura čtvrtletního výkazu o produkci obalů
duben 2017
seminář o normě ISO 9001:2015
zlepšování procesů, organizace zaměřená na zákazníka
březen 2015