Pavlína N. 47 let , životopis 1274207
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Veliká Ves (okres Praha-východ) + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Nákupčí Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Státní jakyková škola Kutná Hora
Anglický jazyk, Německý jazyk
září 1997 – říjen 1998Vyšší odborné
Střední obchodní škola v Kolíně
Vzdělávání v ekonomických předmětech
září 1992 – červen 1997SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 10 měsíců
Segafredo Zanetti ČR s.r.o./ italská společnost
Koordinátorka prodeje
listopad 2018 – únor 2024 5 let a 4 měsíce
Denní komunikace s obchodními partnery Spolupráce s regionálními týmy pro prodej a marketing Péče o stávající klienty Řešení reklamací Vedení skladového hospodářství + inventury Vytváření objednávek, cenových nabídek Tvoření měsíčních reportů Pravidelné meetingy se členy back-officu, skladu a obchodními zástupci
TRW-Carr s.r.o. / německá společnost
Specialista nákupu
listopad 2017 – říjen 2018 1 rok
Spolupráce s domácími i zahraničními dodavateli + účast na jednáních + hodnocení a vyhledávání nových dodavatelů Nákup investičních (capex) zařízení a služeb pro nepřímý nákup Program SAP Mapování trhu a vyhledávání nových dodavatelů Reporting a aktivní vyhledávání úspor Vytváření konkurenčních nabídek + single source, popř. Sourcing Committee v souladu s pravidly nákupu Získávání a vyhodnocování cenových nabídek Vedení dokumentace (objednávky (+rámcové), kontrakty, poptávky, nabídky) Spolupráce s oddělením prodeje, vývoje a prototypové výroby Zavádění dodavatelů do databáze TRW = blízká spolupráce Global Commodity Organization Uzavírání smluv s dodavateli Zaškolování nových uživatelů na interní webovou aplikaci Úzká spolupráce s oddělením financí, HR, účtárna – závěrka, měsíční reporting, smlouvy
Zentiva a.s. / francouzská farmaceutická společnost
Koordinátorka nových produktů
leden 2013 – říjen 2017 4 roky a 10 měsíců
Koordinace nových produktů z pohledu supply chain Program SAP Zaměření na Evropské launche + koordinace non-EU launchů – s cílem zavézt včas Aktivní spolupráce se Sanofi markety, výrobními závody, dodavateli a odděleními na platformě / GMP, LM, IP, RA, QA Potvrzení SKUs, a objemů pro nové produkty Definice source + definice fyzického & finančního flow Podpora přípravy artworků Kontrola výrobního plánu a dostupnost API + obalový materiál Vedení pravidelných launch schůzek s oddělením plánování Organizace TC s dodavateli Příprava supply chain plánu a koordinace aktivit pro nové produkty. Analýza launchů s ohledem na MOQ + reportování potenciálního risku Vedení statistik, (KPI) Velmi blízká spolupráce s výrobou, logistikou, dodavateli a markety Důraz na dodání včas, komplexní podpora logistiky a prodeje
Straumann AG/ švýcarská farmaceutická společnost
Customer Service Representative
prosinec 2010 – prosinec 2012 2 roky a 1 měsíc
• komunikace se zahraničními partnery, výrobci a dodavateli, úzká spolupráce s lékaři a laboratořemi, příprava překladů reklamních a marketingových materiálů, účast na veletrzích, vedení skladového hospodářství, konsignační sklady, přípravy pro školení zubních techniků, vyřizování objednávek, vyřizování reklamací protetických komponentů a CAD/CAM systému, fakturace, práce v Heliosu, MyCadent
Bayer s.r.o. Praha / německá společnost
Customer Service Representative/ Demand planning
květen 2002 – listopad 2010 8 let a 7 měsíců
Zodpovědnost za plánování pro svěřené portfolio klientů Pravidelný reporting – analýzy skladových zásob + zboží. mimo sklad Koordinace příchozích dodávek, kontrola faktur, Program SAP, překlady, příprava podkladů pro auditní kontroly Vedení skladového hospodářství, konsignační sklady, příprava prezentací Úprava a zakládání master dat Komunikace s dodavateli, marketingem, logistickými partnery Komplexní administrativní podpora prodeje
Jazyky
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
HeliosZkušený
SAPZkušený
Další programy a počítačové znalosti
SAP/CEP, M2, Vista, MISC, FLOWG, RIS, Helios, Lotus Notes, Mapics, Ramsauer,
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Příjemné jednání, smysl pro humor, dobrá nálada