M. B. , životopis 994055
Představa o práci
Kde hledám práci
Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa Mladá Boleslav + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodni Akademie Ústi nad Labem
Účetnictví (Ekonomika a podnikání)
září 2007 – květen 2011SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 6 měsíců
MAHLE Behr Mnichovo Hradiště
Financial accountant ( TAX Team )
březen 2021 – dosud 3 roky a 4 měsíce
I work at the central accounting office for CZ and SK locations, specializing in Taxes - Procesing of VAT returns, VAT control statement, summary report for Czech and Slovakia tax offices. Communication with the tax offices. - German VAT return and summary, annual VAT return report. Communication with the tax office. - Slovenia blank VAT return - French VAT return - Communication with VAT global for other foreign registrations. - Communication with the share center in Poland - Consumption tax, road tax, withholding tax, VAT refund, notification of income from abroad. - user knowledge of SAP (BKP, Hana)
Centrogor s.r.o
Accountant
únor 2018 – leden 2021 3 roky
issuing customer invoices, accounting registration and accounting of the cash register, bank (creation of payment orders), received and issued invoices registration and processing of VAT returns, control reports preparation of documents for accounting, initial processing of accounting documents registration and archiving of accounting documents and related documents processing of bank orders asset registration, asset depreciation preparation and creation of monthly closings and cooperation in the preparation and creation of annual accounts road tax, property tax cooperation in inventories
OBT GmbH
Beta tester and data processing
únor 2017 – leden 2018 1 rok
Support during the development of a new version of the Accounting program.
Equabank
Customer service
září 2016 – únor 2017 6 měsíců
Provide the first level of support to internal clients, communicate with the second and third levels of support and with other departments of the bank
Barton s. r. o
Juniror Stock trader
červen 2016 – srpen 2016 3 měsíce
communication with new and existing clients of the company (e-mail, telephone)
Kersten Geers David Van Severen
Assistant and office manager
září 2012 – květen 2016 3 roky a 9 měsíců
complex administrative management of the office management of the operating cash register, registration of accounting documents / invoices registration/archiving of contracts and documents provision of office consumables organization of meetings/presentations/meetings for company management
Sudselect s.r.o.
Production Worker
říjen 2011 – červen 2012 9 měsíců
Production and processing of meat products.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
ERP a účetní software
Money S5Pokročilý
PohodaPokročilý
SAPZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
Střih videaZačátečník
Úprava fotekZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Typing with all ten fingers on the keyboard, SAP (BKP, P4M Hana), Teams, OneDrive
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce